ترکیب بارسلونا در ال کلاسیکو از نگاه اینیستا (عکس)

ترکیب بارسلونا در ال کلاسیکو از نگاه اینیستا (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - یکشنبه آینده رئال مادرید و بارسلونا در هفته دهم از رقابت های لالیگا به مصاف هم می روند و یک ال کلاسیکو حساس دیگر برگزار می شود و باید دید که در این بازی چه نتیجه ای به دست خواهد آمد.

به گزارش فوتبالی، یکی از کار هایی که هم هواداران فوتبال و هم برخی از بازیکنان و اسطوره های فوتبال پیش از بازی های بزرگ انجام می دهند این است که ترکیب تیم ها را پیش از شروع شدن این بازی حدس می زنند و یا اینکه ترکیب مورد نظر و مناسب خود را برای تیم مورد نظر خود در این بازی اعلام می کنند.

آندرس اینیستا، اسطوره و کاپیتان اسبق بارسلونا، ترکیب بارسلونا در ال کلاسیکو را در فوتبال فانتزی مشخص کرده است و در واقع بدین ترتیب ترکیبی که از نظر او بارسلونا قرار است در ال کلاسیکو مورد استفاده قرار دهد، حدس زده است.

رونالد کومان فشار زیادی را روی دوش خود برای ال کلاسیکو حس می کند چرا که شکست در ال کلاسیکوی پیش‌رو او را بیش از پیش نزد هواداران بارسلونا منفور خواهد کرد و همین قضیه موجب می شود که او بهترین ترکیب ممکن خود را برای ال کلاسیکو بازی دهد.

از نظر اینیستا، کومان قرار است که دیپای و فاتی را مانند بازی با والنسیا در خط حمله بارسلونا قرار دهد و لوک دی یونگ و آگوئرو را نیمکت نشین کند.

1470