بارسلونا و ارلینگ هالند؛ کمک غیر منتظره‌ای در انتظار آبی‌اناری‌ها

بارسلونا و ارلینگ هالند؛ کمک غیر منتظره‌ای در انتظار آبی‌اناری‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - رویای بزرگ بارسلونا، جذب هالند در تابستان سال آینده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، یکی از اولین اقدامات خوان لاپورتا به عنوان مدیر بارسلونا، دیدار با مینو رایولا، مدیر برنامه های مهاجم نروژی دورتموند بود که این نشان داد بارسلونا از تیم های خواهان ارلینگ هالند است اما در نهایت با توجه به مبالغ و خواسته های اقتصادی آن ها، این انتقال غیر ممکن به نظر رسید.

از اولویت های بارسلونا در تابستان سال آینده، جذب یک مهاجم نوک است و پیشنهادات مختلفی هم از طرف اسپانسرها برای سرمایه گذاری دریافت کرده که این می تواند به بارسلونا در جذب هالند کمک کند.

اما نکته دیگر، محدودیت حقوق های پرداختی بارسلونا و مسأله فیرپلی مالی است؛ بند فسخ قرارداد ارلینگ هالند هفتاد و پنج میلیون یورو است اما حقوق و کمیسیونی که آن ها درخواست می کنند، مبلغ بالایی است.

بدون تردید این انتقال برای هر باشگاهی مخصوصا بارسلونا ریسک بالایی دارد چون در سالیان اخیر بازیکنانی جذب کرده که در زمین عملکرد خوبی نداشته اند و بارسلونا را از نظر اقتصادی تضعیف کردند.

هالند درکنار پدری، گاوی و فاتی می تواند یک پروژه ورزشی عالی برای بارسلونا رقم بزند؛ چیزی که سالیان سال است باشگاه کاتالانی به دنبال آن است و خرید او یک بمب بزرگ خواهد بود.

ارلینگ هالند هم گزینه هایی برای انتخاب خواهد داشت؛ در صورت انتقال امباپه به رئال مادرید، هالند به مادرید نخواهد رفت‌؛ در نهایت با همه تردیدها بارسلونا به صورت جدی به جذب هالند فکر می کند. اگر چه این انتقال سخت است ولی بارسلونا هم برای این کار، روش ها و فرمول های خود را دارد.

9404