بارسلونا در اندیشه تغییر در دفاع چپ؛ همه‌چیز برای جذب ارلینگ هالند

بارسلونا در اندیشه تغییر در دفاع چپ؛ همه‌چیز برای جذب ارلینگ هالند

پایگاه خبری فوتبالی- بنظر می‌رسد خوان لاپورتا تمایل دارد تا با فروش ژوردی آلبا، شرایط حضور ارلینگ هالند را در بارسلونا فراهم کند.

به گزارش فوتبالی، آبی‌اناری‌ها در دیدار رفت مرحله حذفی لیگ اروپا مقابل ناپولی به تساوی 1-1 رسیدند. آن‌ها با وجود موقعیت‌های فراوان نتوانستند گل‌های بیشتری به‌ثمر برسانند.

هضم این ضعف در تمام‌کنندگی تیم برای آن‌ها سخت بوده‌است و رئیس باشگاه، خوان لاپورتا، به‌دنبال حل این مشکل است.

به نقل از رسانه ناسیونال، لاپورتا تمایل دارد که هالند را به نیوکمپ بیاورد، اما از پیچیدگی این انتقال آگاه است. فارغ از پرداخت بند آزادسازی 75 میلیون یورویی و پرداخت کارمزد مدیربرنامه‌های این بازیکن، پدر ارلینگ هالند هم از این معامله سهم خواهد بود.

برای اینکه این انتقال از نظر مالی قابل اجرا باشد، بارسلونا موظف است که دستمزد بازیکنان خود را کم کند و برخی از ستاره‌های کهنه‌کار بارسلونا مجبور به ترک باشگاه خواهند بود. ژوردی آلبا، یکی از چهار کاپیتان بارسلونا، یکی از این بازیکنانی است که شاید قربانی تحولات مالی باشگاه باشد.

دو کاپیتان اول باشگاه، سرخیو بوسکتس و جرارد پیکه، در نیوکمپ ماندگار خواهند بود. همچنین سرخی روبرتو، که در پایان فصل قراردادش با باشگاه به‌پایان می‌رسد، احتمالا از طرف باشگاه پیشنهادی برای تمدید دریافت نخواهد کرد.

در این میان تنها مدافع چپ آن‌ها، ژوردی آلبا، می‌تواند در این پروژه به بارسلونا کمک کند. با فروش آلبا، که هنوز چند سال از قراردادش باقی‌مانده، کاتالان‌ها می‌توانند علاوه‌بر خلاص‌شدن از دستمزد او مبلغی نیز به عنوان رضایتنامه دریافت کنند.

بارسلونا می‌تواند از یک مدافع چپ جوان‌تر، که چند سال تا پایان دوران اوجش فاصله دارد، برای خط دفاعش استفاده کند. آبی‌اناری‌ها از مدت‌ها قبل به‌شدت به جذب خوزه لوییس گایا تمایل داشته‌اند.

9719