بزرگترین رقیب بارسلونا در مسیر جذب ارلینگ هالند کدام تیم است؟

بزرگترین رقیب بارسلونا در مسیر جذب ارلینگ هالند کدام تیم است؟

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره‌ی نروژی خط حمله‌ی زنبورهای وستفالن همچنان علاقمندان و مشتریان بسیار زیادی را متوجه خود می بیند و در کانون توجهات باشگاه های بزرگ و متمول اروپایی قرار دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه‌ی اسپورت کاتالونیا، بزرگ ترین رقیب باشگاه بارسلونا اسپانیا در مسیر رقابت برای جذب ارلینگ هالند، مهاجم تیم ملی فوتبال نروژ و باشگاه بروسیا دورتموند آلمان، باشگاه انگلیسی منچستر سیتی است. گفته می شود که مدیران سیتیزن ها حتی نخستین تماس ها را با ارلینگ هالند و مدیر برنامه ها و ایجنت این بازیکن برقرار کرده اند؛ علاوه بر این ها، این باشگاه حاضر در لیگ برتر فوتبال جزیره، در حال حاضر قدرت مالی و توانایی اقتصادی برای انجام هر نوع معامله و هزینه‌کردی در بازار نقل و انتقالات را دارا می باشد.

شایان ذکر است که منچستر سیتی در فصل تابستان گذشته، هری کین، مهاجم تیم ملی فوتبال انگلستان و گلزن باشگاه تاتنهام هاتسپرز این کشور را هدف در اختیار تیم خود گرفتن قرار داده بود و در یک قدمی به خدمت خود درآوردن این مهاجم ملی پوش بود که این معامله سرانجام در دقایق پایانی نهایی شد. به نظر می رسد تقویت موقعیت مهاجم مرکزی، بزرگ ترین ماموریت آن ها برای پنجره‌ی نقل‌ و انتقالاتی فصل تابستان آینده خواهد بود.

از طرفی، آلف اینگه هالند، پدر ارلینگ هالند نیز در فاصله‌ی مابین سال های 2000 تا 2003 میلادی برای باشگاه منچستر سیتی انگلستان فوتبال بازی می کرده است.

این بازیکن بیست و یک ساله تنها در هفتاد و پنج مسابقه ای که با پیراهن بروسیا دورتموند در میادین حضور پیدا کرده، تاکنون موفق شده تا هفتاد و شش گل نیز به ثمر برساند و توانسته یک رکورد و آمار خیره کننده در کارنامه‌ی دوران حرفه ای فوتبال خود به ثبت برساند.

9404