واکنش جالب باشگاه رئال مادرید به سوپرگل بنزما به اسپانیا؛ چه گلی!

واکنش جالب باشگاه رئال مادرید به سوپرگل بنزما به اسپانیا؛ چه گلی!

پایگاه خبری فوتبالی - در پیروزی دو بر یک تیم ملی فرانسه مقابل اسپانیا در دیدار فینال رقابت های لیگ ملت های اروپا، کریم بنزما گل اول فرانسه را با شوتی دیدنی به ثمر رساند و بدین ترتیب او موفق شد یک سوپرگل به ثمر برساند و کار را به تساوی بکشاند تا در ادامه بازی کیلیان امباپه گل دوم فرانسه را بزند و فرانسوی ها بازی را با نتیجه دو بر یک ببرند.

به گزارش فوتبالی، گل کریم بنزما بسیار دیدنی بود. او با یک شوت فنی از گوشه محوطه جریمه توپ را به دور از دستان اونای سیمون فرستاد و دقیقا گوشه دروازه را هدف قرار داد و توپ چرخشی دیدنی داشت.

باشگاه رئال مادرید در صفحه توئیتری خود پس از این گل با قرار دادن عکسی از شوت دیدنی بنزما نوشت:"چه گلی" و بدین ترتیب به این گل دیدنی کریم بنزما واکنش نشان داد.

تیم ملی اسپانیا با هدایت لوئیز انریکه هیچ بازیکنی از رئال مادرید را در ترکیب خود ندارد و در واقع انریکه هیچ کدام از اسپانیایی های رئال مادرید را به ترکیب تیمش دعوت نمی کند و بدین ترتیب همین قضیه موجب اختلافاتی میان باشگاه رئال مادرید و هوادارانش با لوئیز انریکه و تیم ملی اسپانیا هم شده است به طوری که هواداران رئال مادرید از گل بنزما به اسپانیا بسیار خوشحال شدند.

1470