تکرار ماجرای فتحی برای مددی

تکرار ماجرای فتحی برای مددی

پایگاه خبری فوتبالی- اتفاقی که برای امیرحسین فتحی رخ داد، برای احمد مددی هم تکرار شد.

به گزارش فوتبالی، 19 آذر سال 98 بود که وزارت ورزش با استعفای امیرحسین فتحی از مدیرعاملی باشگاه استقلال موافقت کرد و کمتر از دو ماه بعد از این اتفاق و در تاریخ 8 بهمن 98، حکم مدیریت مجموعه ورزشی انقلاب برای مدیرعامل مستعفی باشگاه استقلال صادر شد. حکمی که تا امروز هم اعتبار داشته و حتما در جریان هستید که هفته گذشته، با وساطت فتحی، شاگردان فتحی مجوز تمرین در زمین چمن این مجموعه را پیدا کردند.

حالا این اتفاق به شکل دیگری برای احمد مددی مدیرعامل مستعفی باشگاه استقلال تکرار شده و او که اواخر شهریور و بعد از اعتراض شدید هواداران استقلال نسبت به عملکردش، از مدیریت باشگاه استقلال، استعفا داده بود، امروز با حکم مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به عنوان سرپرست جدید مجموعه ورزشی آزادی منصوب شد.

در فضای مجازی شاهد واکنش‌های متفاوتی نسبت به این انتصاب بودیم. عده‌ای این موضوع را سوژه شوخی با مددی و البته مجموعه آزادی کرده‌اند و البته که انتخاب مددی به عنوان سرپرست مجموعه‌ای که بازیهای خانگی استقلال در آن برگزار می‌شود، موضوعی نیست که بتوان به سادگی از کنارش عبور کرد. عده دیگری  هم به این موضوع اشاره کرده‌اند که رابطه دوستانه احمد مددی با حمید سجادی باعث شده که وزیر ورزش، در کمترین زمان ممکن، پست جدید و کلیدی‌ای به دوست جدیدش داده است.

1984