گلایه های محمود فکری از امیرحسین فتحی

گلایه های محمود فکری از امیرحسین فتحی

وبسایت رسمی فوتبالی – کاپیتان و مربی اسبق استقلال جدیدترین منتقد مدیرعامل این باشگاه است.

به گزارش فوتبالی، در روزهایی که استقلال شرایط خوبی در لیگ ندارد، عده‌ای مقصر به وجود آمدن این وضعیت را امیرحسین فتحی می‌دانند. مدیری که به نظر می‌رسد روز به روز به تعداد منتقدانش اضافه می‌شود.

جدیدترین منتقد مدیرعامل باشگاه استقلال، محمود فکری است. او به سایت فوتبالی گفته:" پیش از اعلام رسمی مدیرعاملی آقای فتحی در استقلال ایشان از حمایت و مشاوره های مدیران و معاونین سابق و باتجربه استقلال بهره می بردند. حتی یادم می آید وقتی آقای فتحی قصد رفتن نزد وزیر برای گرفتن حکمش را داشت با این دوستان تماس گرفت و به آنها گفت که من دارم می روم تا حکمم را بگیرم و وقتی گرفتم با شما تماس می گیرم ولی دیگر با آنها تماس نگرفت و شاید فکر کرد که شاید خرش از پل گذشته و دیگر نیازی به آنها ندارد و از آنها استفاده نکرد. اگر این دوستان حالا حضور داشتند قطعا می توانستند با تجربه خود این مشکلات را مرتفع کنند."

فکری که امیدوار است مدیریت استقلال از مشاوره‌های دوستانه او و سایر پیشکسوتان استقلال استفاده کند، در بخش دیگری از صحبتهایش درباره یک موضوع مهم صحبت کرده. اینکه گفته می‌شود برخی بازیکنان استقلال در حد این تیم نیستند. صحبتهای فکری را بخوانید:" به نظر من استقلال از نظر مهره بازیکنان بدی ندارد. هواداران استقلال این تیم را با تیم های ۱۰-۲۰ سال پیش مقایسه می کنند ولی باید به این توجه داشته باشیم که فوتبال ایران افت محسوسی داشته و شاید بازیکنان آن زمان با بازیکنان فعلی قابل مقایسه نباشند. ولی اگر بازیکنان استقلال را بخواهیم با بازیکنان دیگر تیم ها مقایسه کنیم، متوجه می شویم که استقلال نه تنها بازیکنان بدی ندارد بلکه بازیکنان بسیار خوب و توانمندی دارد که اگر بتوانند از این بازیکنان بازی بگیرند، همین حالا می تواند نتایج خیلی خوبی کسب کند و جزو تیم های صدرنشین لیگ باشد. "

1984