عکس؛ دلداری رونالدو به برونو فرناندز پس از خراب کردن پنالتی

عکس؛ دلداری رونالدو به برونو فرناندز پس از خراب کردن پنالتی

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد در حالی که می توانست بازی مقابل استون ویلا را با شکست به پایان نرساند در نهایت با پنالتی خراب کردن برونو فرناندز در دقیقه 92 این بازی خانگی را باخت تا کار برایش سخت شود.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان اخیر از یوونتوس به منچستریونایتد آمد و با توجه به اینکه در منچستر یونایتد پنالتی ها را برونو فرناندز می زد، این سوال پیش آمد که اکنون با آمدن کریستیانو رونالدو، چه کسی همچنان پنالتی خواهد زد.

در بازی مقابل استون ویلا و با توجه به اینکه در دقایق آخر بازی یک پنالتی به سود شیاطین سرخ گرفته شد و این پنالتی حیاتی بود، در نهایت برونو فرناندز پشت توپ ایستاد. البته رونالدو هم به سمت او رفت اما در نهایت پوگبا به آرامی رونالدو را از آنجا دور کرد و برونو فرناندز پنالتی را زد و آن را از دست داد.

رفتار رونالدو پس از پنالتی خراب کردن فرناندز با او تند نبود و به سمت او رفت و به این بازیکن 26 ساله پرتغالی دلداری داد. رونالدو در تیم ملی پرتغال کاپیتان برونو فرناندز است و اکنون در منچستر یونایتد هم همان نقش را برای او بازی کرد و سعی کرد که پس از خراب کردن پنالتی به او آرامش بدهد.

1470