عکس؛ برونو فرناندز توپ را روی ضربه پنالتی دقیقا به کجا فرستاد؟

عکس؛ برونو فرناندز توپ را روی ضربه پنالتی دقیقا به کجا فرستاد؟

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در هفته ششم از رقابت های لیگ برتر انگلیس با نتیجه یک بر صفر مقابل استون ویلا شکست خورد و بدین ترتیب روز های تلخ اوله گونار سولشر همچنان ادامه دارد و باید دید که با این روند او در سمت سرمربی منچستر یونایتد دوام خواهد آورد یا خیر.

به گزارش فوتبالی، اما در دقیقه 91 این بازی، منچستر یونایتد این فرصت را داشت تا از شکست فرار کند. شیاطین سرخ روی خطای هند بازیکن استون ویلا صاحب یک ضربه پنالتی شدند و هواداران منچستر یونایتد امیدوار شده بودند که تیمشان به گل برسد و از شکست فرار کند.

در حالی که رونالدو هم درون زمین بود، برونو فرناندز پشت ضربه پنالتی ایستاد و آن را به شکلی بسیار بد از بالای دروازه به بیرون زد تا این فرصت برای منچستر یونایتد از دست برود. برونو فرناندز توپ را محکم شوت کرد و ارتفاع زیادی به آن داد و عملا به نظر می رسید که به زیر توپ ضربه زده است چرا که توپ با اختلافی زیاد از بالای دروازه بیرون رفت.

در این تصویر گرافیکی به دقت می توان دید که توپ برونو فرناندز با چه اختلافی به بیرون رفته است. این بازیکن پرتغالی به طور کلی پنالتی‌زن خوبی است و این برای اولین بار است که ضربه پنالتی او حتی در چهارچوب هم نبود.

1470