حرف‌های عجیب سرمربی منچستریونایتد: به خاطر کلوپ برای ما پنالتی نمی‌گیرند

حرف‌های عجیب سرمربی منچستریونایتد: به خاطر کلوپ برای ما پنالتی نمی‌گیرند

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گنار سولشر سرمربی نروژی منچستریونایتد، یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول را دلیل اصلی بدرفتاری داوران با بازیکنانش خطاب کرد. 

به گزارش فوتبالی، کلوپ چندی پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که منچستریونایتد در مقایسه با لیورپول، پنالتی‌های خیلی زیادی می‌گیرد و این اصلا عادلانه نیست. او همچنین معتقد است که داوران رفتار بهتری با منچستریونایتد دارند. 

به نقل از سایت گل، در دیدار هفته گذشته منچستریونایتد مقابل وستهام که با پیروزی 2-1 شیاطین سرخ به پایان رسید، یک صحنه مشکوک در داخل محوطه جریمه روی کریستیانو رونالدو اتفاق افتاد، اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. حالا سولشر نیز نگران است که با بازگشت رونالدو به این باشگاه، داوران بیش از حد سخت گیری کنند. این سرمربی نروژی معتقد است که در دو دیدار اخیر مقابل وستهام در لیگ و جام اتحادیه، باید 3 ضربه پنالتی به سود آن‌ها اعلام می‌شد. او در این باره گفت: "امیدوارم به چیزی که لایقش هستیم برسیم. باید 3 پنالتی به نفع ما در دو دیدار گذشته اعلام می‌شد. سال گذشته یک مربی حرف‌هایی در مورد پنالتی‌های زیاد ما زد و حالا به نظر می‌رسد که این صحبت‌ها روی داوران تاثیر گذاشته است و این موضوع بسیار واضح است. ما این مورد را به داوران واگذار می‌کنیم و امیدوارم آن‌ها سوت‌ها عادلانه‌ای بزنند."

4416