فرگوسن عامل ماندن سولشر در منچستریونایتد پس از تحقیر مقابل لیورپول

فرگوسن عامل ماندن سولشر در منچستریونایتد پس از تحقیر مقابل لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - بالاخره اوله گونار سولشر از هدایت منچستر یونایتد برکنار شد و بدین ترتیب اوضاع برای شیاطین سرخ دگرگون خواهد شد و باید دید که تصمیم بعدی مدیران منچستر یونایتد برای آوردن یک سرمربی به منچستریونایتد به چه شکل پیش خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، اما پس از اخراج سولشر، خیلی از هواداران منچستر یونایتد معتقد بودند که اوله گونار سولشر خیلی زود تر از این ها باید اخراج می شده است و تا اینجای کار هم زمان زیادی به او داده شده است و این سرمربی نروژی بیش از آنچه که استحقاقش را داشته است، در منچستر یونایتد مانده است و مربیگری کرده است.

پس از تحقیر 5 بر 0 منچستر یونایتد مقابل لیورپول، خیلی ها معتقد بودند که سولشر باید اخراج می شد اما او تا 4 هفته پس از آن بازی تحقیر آمیز همچنان سرمربی منچستر یونایتد بود و نتایج ضعیف دیگری را کسب کرد.

به گفته فابریزیو رومانو، سر الکس فرگوسن قدرتی در باشگاه ندارد ولی نظرش برای سران منچستر مهم است. نظر سر الکس بر این بود که بعد از باخت مقابل لیورپول از اوله مراقبت کرد و به او احترام گذاشت.

در واقع این فرگوسن بوده است که پس از باخت سنگین مقابل لیورپول همچنان خواستار ماندن سولشر بوده است و با وجود اینکه فرگوسن نقش مستقیمی در مدیریت باشگاه ندارد اما سران این تیم به نظرات او احترام می گذارند.

1470