پرسپولیسی‌ها پیگیری برگزاری سوپرجام/نظر اسکوچیچ مهم است!

پرسپولیسی‌ها پیگیری برگزاری سوپرجام/نظر اسکوچیچ مهم است!

پایگاه خبری فوتبالی- آیا اسکوچیچ راضی به برگزاری سوپرجام فوتبال ایران خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی،پرسپولیس باید قبل از شروع فصل تازه لیگ برتر مقابل الهلال قر ار بگیرد و این مسأله خوشحالی عربستانی‌ها را در پی داشته است. 

شاید انجام بازی سوپرجام قبل از دیدار با فولاد می‌توانست محک خوبی برای یحیی و تیمش باشد اما سهیل مهدی گفته انجام این بازی قبل از فیفادی‌های ماه مهر بسته به نظر دراگان اسکوچیچ دارد و اگر سرمربی تیم ملی ناراحت نشود و راضی باشد شاید سوپرجام را قبل از اردوی تیم ملی برنامه‌ریزی کنند. 

یحیی گل‌محمدی که این روزها بزرگترین دغدغه او هماهنگی و قرار گرفتن بازیکنانش در شرایط مسابقه است فعلا با توجه به همکاری دستیار سابقش (مجتبی حسینی) توانسته یک بازی تدارکاتی مقابل پیکان برای روز سوم مهر هماهنگ کند ، سرمربی قرمزها از باشگاه خواسته در صورت امکان سازمان لیگ را مجاب به برگزاری بازی سوپرجام قبل از بازی با الهلال کند چرا که تا بازی با الهلال لیگ برتر شروع نمی شود و یحیی می خواهد شاگردانش را در شرایط بازی رسمی قرار دهد.

باشگاه فولاد که پیش از این همراه با جواد نکونام از دور گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت،هنوز نظر نهایی خود را در این خصوص اعلام نکرده و معلوم نیست بازی سوپرجام طبق خواسته پرسپولیس قبل از بازی با الهلال انجام می شود یا بعد از آن، اما آنچه مشخص است گویا نظر سرمربی تیم ملی در برگزاری این بازی مهمتر از دو باشگاه حاضر در این بازی است.

7655