ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان

پایگاه خبری فوتبالی- یحیی گل محمدی در بازگشت دوباره به پرسپولیس اکنون جدال سوپرکاپ را پیش رو دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، پرسپولیس که روزهای پرحاشیه ای را دنبال کرده اکنون فارغ از تمامی اتفاقات در سیرجان حاضر شده و امیدوار است در سومین تقابل خود در این فصل برابر فولاد خوزستان، بار دیگر به عنوان تیم پیروز معرفی شده و اینبار جام قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

یحیی گل محمدی برای این بازی عیسی آل کثیر، میلاد سرلک و سیامک نعمتی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و احسان پهلوان نیز با ابتلا به کرونا از لیست این بازی خارج شده است.

لک و تقابل با فولاد اینبار برای جام

دروازه بان پرسپولیس در سومین تقابل خود با فولاد خوزستان اینبار امیدوار است بتواند با نمایشی درخشان به سرخپوشان برای دستیابی به جام کمک کند. در شرایطی که این تیم در هفته گذشته احمد گوهری را به خدمت گرفت، یحیی گل محمدی روی دروازه تیمش ریسک نکرد و بار دیگر به حامد لک اعتماد کرده است تا او را در ترکیب اصلی قرار دهد و شاید اکنون با حضور گوهری و داغ شدن رقابت، شاهد اوج گیری دوباره این گلر و نمایش موفق برابر فولاد خوزستان باشیم.

کاپیتان در سودای جام

در خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر نسبت به آخرین دیدار برابر حریف حاضر خواهد شد. سعید آقایی که موردتوجه فولاد خوزستان نیز قرار گرفته و با نامه رسمی این باشگاه برای صدور رضایتنامه از سوی پرسپولیس مواجه شده، در این بازی نیز به عنوان مدافع چپ برابر حریف ظاهر خواهد شد. سیدجلال حسینی پرافتخارترین بازیکن حال حاضر ایران نیز به عنوان رهبر خط دفاعی در ترکیب حاضر خواهد بود و امیدوار به کسب جامی دیگر در ویترین افتخارات خود است. فرشاد فرجی که بعد از دعوت به اردوی تیم ملی اکنون انگیزه بالاتری نیز یافته به عنوان زوج سیدجلال در قلب دفاعی حاضر است. در سمت راست نیز مهدی شیری امیدوار است بتواند در هر دو فاز تهاجمی و دفاعی یک روز خوب را در سیرجان پشت سر بگذارد.

غیبت سرلک و روز سرنوشت برای اسدی

با مصدومیت میلاد سرلک در اردوی تیم ملی، اکنون فرصت مناسبی نصیب رضا اسدی شده تا بار دیگر توانایی خود را به نمایش بگذارد. اسدی که سابقه گلزنی به فولاد در بازی رفت لیگ امسال را در کارنامه دارد، اکنون بعد از حواشی که شکل گرفته به دنبال نمایشی است تا بار دیگر اعتماد هواداران را نسبت به خود جلب کند. در کنار او نیز کمال کامیابی نیا حاضر خواهد بود که این روزها یکی از آماده ترین بازیکنان تیم محسوب می‌شود و نبض خط میانی را در دست گرفته است. مهدی ترابی و علی شجاعی دو وینگر پرسپولیس در این بازی خواهند بود و باید دید قادر به اجرای برنامه های تهاجمی سرخپوشان برابر فولاد خواهند بود یا خیر.

عبدی و امید به تکرار گلزنی اینبار با طعم قهرمانی

در خط حمله نیز مهدی عبدی که آخرین گلش به همین جدال با فولاد خوزستان است در ترکیب حاضر خواهد بود. مهاجم آماده پرسپولیس در بازی برگشت لیگ برابر فولاد گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رسانده و اکنون نیز امید اول گلزنی در اردوگاه تیم پرسپولیس محسوب می‌شود. در کنار او اینبار وحید امیری حاضر شده که با قدرت دوندگی، تکنیک و بازیسازی‌اش می‌تواند مهره ای خطرناک برای مدافعان فولاد محسوب شود و باید دید در نهایت کدامیک قادر خواهند بود قفل دروازه حریف را در مسیر دستیابی به قهرمانی بشکنند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

حامد لک

سیدجلال حسینی

فرشاد فرجی

مهدی شیری

سعید آقایی

رضا اسدی

کمال کامیابی نیا

مهدی ترابی

علی شجاعی

مهدی عبدی

وحید امیری

دیدار دو تیم امروز از ساعت 17:15 در سیرجان برگزار خواهد شد تا قهرمان این فصل سوپرکاپ نیز مشخص شود.

به نظر شما ترکیب پرسپولیس در این بازی می تواند آنها را به قهرمانی نزدیک کند و آیا گل محمدی به جام دست خواهد یافت یا نکونام؟

7474