قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام؟ هنوز قطعی نشده است

قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام؟ هنوز قطعی نشده است

وبسایت رسمی فوتبالی - تکلیف سوپرجام این فصل هنوز مشخص نشده است.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که دو خبرگزاری مهر و تسنیم، ساعاتی قبل اعلام کردند با تصمیم سازمان لیگ، پرسپولیس بدون برگزاری سوپرجام قهرمان این جام شده اما طبق اطلاعات سایت فوتبالی، اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ هنوز درباره سرنوشت مسابقه سوپرجام به جمع بندی نرسیده‎اند و تصمیم قطعی درباره این بازی گرفته نشده است.

بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ در گفتگو با خبرنگار فوتبالی به این نکته اشاره کرده که سازمان لیگ هنوز به جمع بندی درباره سوپرجام نرسیده و احتمال هر چیزی وجود دارد. او می گوید:" هر وقت تصمیم نهایی گرفته شود به صورت رسمی و از طریق سایت سازمان لیگ آن را اعلام خواهیم کرد"

پیش از این، حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ در یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرده بود که تا امروز فقط سه دوره سوپرجام برگزار شده و از آنجایی که پرسپولیس هم قهرمان لیگ و هم قهرمان جام حذفی شده، باید هیات رئیسه سازمان لیگ درباره سوپرجام تصمیم گیری کند.

اگر قرار به برگزاری سوپرجام باشد دو راه وجود دارد: اینکه پرسپولیس با سپاهان به عنوان تیم دوم لیگ بازی کند یا اینکه شاگردان برانکو به مصاف داماش نایب قهرمان جام حذفی بروند.

البته دو گزینه دیگر هم در دست بررسی است. اینکه پرسپولیس بدون برگزاری مسابقه، قهرمان شود یا اینکه سازمان لیگ کلا قید برگزاری مسابقه را بزند هر چند که سازمان لیگ دوست ندارد با عدم برگزاری سوپرجام بهانه جدیدی به دست منتقدانش بدهد. با ااین همه عدم برگزاری سوپرجام مساله جدیدی در فوتبال ایران نیست که البته گاهی اوقات سر و صدا هم ایجاد کرده است.

برای مثال،در سال 87 و بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ و قهرمانی استقلال در جام حذفی، پرسپولیس درخواست تعویق زمان بازی را داشت اما استقلال با این تصمیم مخالفت کرد و نهایتا سوپرجام هم برگزار نشد. این موضوع، سال گذشته و بعد از آنکه پرسپولیس به خاطر درخواست استقلال برای تعویق زمان سوپرجام، قهرمان این مسابقه شود، به عنوان مدرکی جهت اعتراض هواداران استقلال مورد استفاده قرار گرفت.

1984