مقصر برگزار نشدن سوپرجام؛ سرمربی تیم ملی

مقصر برگزار نشدن سوپرجام؛ سرمربی تیم ملی

پایگاه خبری فوتبالی- چرا سوپرجام فوتبال ایران پیش از آغاز مسابقات لیگ برتر برگزار نشد؟

به گزارش فوتبالی، سوپرجام در کشورهای اروپایی، همیشه یکی از مهم‌ترین نبردهای فصل به شمار می‌رود اما به نظر می‌رسد در ایران، هرگز برنامه دقیقی برای برگزاری این رقابت وجود ندارد. 

در شرایطی که تنها چند هفته به شروع  لیگ برتر در دوره بیست و یکم باقی مانده است، پرسپولیس و فولاد خوزستان همچنان از زمان و تاریخ برگزاری آن اطلاعی ندارند. هر چند این اولین باری نیست که مسابقه سوپرجام در فوتبال ایران، به چنین سرنوشت عجیبی دچار می‌شود.

حسن کامرانی‌فر سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در واکنش به عدم برگزاری سوپرجام پیش از آغاز لیگ برتر گفته است: "به دلیل درخواست سرمربی تیم ملی، تصمیم گرفتیم دیدار سوپرجام را هم بعد از بازی با کره‌جنوبی برگزار کنیم و مشخص شدن تاریخ آن برعهده سازمان لیگ است."

سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ دیگر فرد مسئولی است که درباره برگزار نشدن سوپرجام قبل از شروع لیگ صحبت کرده است:" ما برنامه داشتیم که این مسابقه قبل از اردوی تیم ملی برگزار شود ولی از طرف دیگر سنگین‌ترین بازی‌های ما با کره و امارات است. طبق صحبتی که با سرمربی تیم ملی کردیم، او نگران حضور برخی از بازیکنان لیگی در این مسابقه بود که ممکن است مصدوم شوند. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم که این مسابقه برگزار نشود."

این صحبت ها از سوی مسئولین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در حالی مطرح می شود که پرسپولیس امیدوار بود با برگزاری سوپرجام و دیدار با فولاد، یک بازی جدی و البته رسمی را پیش از دیدار مقابل الهلال تجربه کند اما درخواست سرمربی تیم ملی مانع برگزاری این بازی شد.

7655