عکس/ دروازه‌خالی خراب کردن عجیب مهاجم لیورپول؛ توپ را به آسمان فرستاد!

عکس/ دروازه‌خالی خراب کردن عجیب مهاجم لیورپول؛ توپ را به آسمان فرستاد!

پایگاه خبری فوتبالی - نیمه اول دیدار دو تیم لیورپول و کریستال پالاس در هفته پنجم از رقابت های لیگ برتر انگلیس با برتری یک بر صفر لیورپول مقابل رقیب خود به پایان رسید اما در این نیمه و پیش از اینکه گل لیورپول به ثمر برسد یک فرصت سوزی بسیار عجیب توسط دیگو ژوتا، وینگر و مهاجم لیورپول رخ داد که تبدیل به سوژه ای در شبکه های اجتماعی شد.

به گزارش فوتبالی، یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول برای بازی تیمش مقابل کریستال پالاس از مثلث ژوتا، صلاح و سادیو مانه در خط حمله تیمش استفاده کرده است. روی یک صحنه در دقیقه 38 بازی، در حالی که روی یک سانتر بازیکنان لیورپول ضربه سر اول را به سمت دروازه کریستال پالاس زده بودند و ویسنته گوایتا، دروازه بان کریستال پالاس توپ را برگردانده بود، روی ری‌باند، توپ در نزدیکی دروازه جلوی پای دیگو ژوتا افتاد و دروازه بان کریستال پالاس هم کاملا روی زمین افتاده بود و بدین ترتیب ژوتا، مهاجم پرتغالی لیورپول در موقعیت دروازه خالی قرار گرفت.

در حالی که هواداران لیورپول منتظر بودند تا گل اول توسط تیم‌شان به ثمر برسد، ژوتا این توپ را با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون زد تا بدین ترتیب یک فرصت سوزی فاجعه بار داشته باشد.

چند دقیقه بعد یعنی در دقیقه 43، سادیو مانه گل اول لیورپول را به ثمر رساند.

1470