دومین برد متوالی چهار گله لیورپول در آنفیلد

دومین برد متوالی چهار گله لیورپول در آنفیلد

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول با نتیجه چهار بر صفر از سد ساوتهمپتون گذشت و موقتا به رده دوم صعود کرد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس، دو تیم لیورپول و ساوتهمپتون از ساعت 18:30 به وقت تهران در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند. پیش از شروع این بازی، دو تیم تفاوت‌های زیادی در جدول داشتند و حتی این تفاوت‌ها در زمین بازی کاملا مشهود بود. شاگردان کلوپ با 25 امتیاز در رده سوم و ساوتهمپتون با 14 امتیاز در رده سیزدهم قرار داشتند. 

در نیمه اول، قرمزها بازی را طوفانی آغاز کردند و دیگو ژوتا مهاجم پرتغالی در دقیقه 2، گل اول را وارد دروازه مهمان کرد. در ادامه در دقیقه 32 دیگو ژوتا گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند. این پایان کار در نیمه اول نبود و تیاگو آلکانتارا که روزهای بسیار خوبی را سپری می‌کند، در دقیقه 37 اختلاف را به سه گل افزایش داد تا به نوعی، کار ساوتهمپتون در نیمه اول تمام شود. 

در نیمه دوم نیز اوضاع تفاوت پیدا نکرد و در دقیقه 52، ویرجیل فن دایک گل چهارم را به نام خودش ثبت کرد تا در نهایت، لیورپول دومین پیروزی متوالی خود با نتیجه چهار بر صفر را به دست بیاورد. قرمزها در هفته گذشته نیز آرسنال را با نتیجه 4-0 شکست دادند. با این نتیجه، لیورپول 28 امتیازی شد و فعلا به رده دوم صعود کرد. 

4416