سورپرایزهای غافلگیرکننده مجیدی

سورپرایزهای غافلگیرکننده مجیدی

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی استقلال با قرار دادن دو بازیکن جوانش در ترکیب تیمش برای بازی با الهلال هواداران آبی‌ها را را غافلگیر کرده است.

به گزارش فوتبالی، مهمترین سورپرایز مجیدی برای بازی با الهلال، استفاده از دو بازیکن جوان در خط حمله تیمش است و سبحان خاقانی و امیرحسین حسین‌زاده در کنار ارسلان مطهری باید شانسشان برای باز کردن دروازه الهلال را امتحان کنند.

مجیدی در حالی این دو بازیکن جوان را به میدان فرستاده که به نظر می‌رسید امین قاسمی‌نژاد باتجربه که سابقه بازی در لیگ قهرمانان را دارد، در این بازی حساس به میدان برود اما او تصمیم گرفته به جای استفاده از یک مهاجم باتجربه، روی انگیزه بالای دو بازیکن جوان تیمش حساب کند.

خاقانی البته بازیکن شناخته شده‌ای برای هواداران استقلال است و حسین‌زاده که اولین بازی رسمی‌اش برای استقلال را انجام خواهد داد، در اولین بازی‌اش ماموریت فوق‌العاده مهمی در پیش رو دارد و باید دید می‌تواند این ماموریت را با موفقیت به سرانجام می‌رساند یا نه.

همانطور که می دانید این اولین بازی حسین زاده با پیراهن استقلال است او در نقل و انتقالات از سایپا راهی استقلال شد و اولین بازی رسمی حسین زاده با پیراهن استقلال یک آزمون حساس به حساب می آید.

9697