صحبت‌های آنچلوتی پس از پیروزی مقابل سلتاویگو

صحبت‌های آنچلوتی پس از پیروزی مقابل سلتاویگو

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید اذعان کرد که شاگردانش کیفیت بالایی در خط حمله از خود به نمایش گذاشتند. 

به گزارش فوتبالی، از ساعت 23:30 روز یک شنبه، دو تیم رئال مادرید و سلتاویگو از چهارچوب هفته چهارم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که در پایان، لوس بلانکوس موفق شد با نتیجه 5-2 به پیروزی برسد. در این دیدار بنزما هت تریک کرد و کاماوینگا و وینسیوس دیگر گلزنان کهکشانی‌ها بودند. 

به نقل از وبسایت رسمی رئال مادرید، آنچلوتی سرمربی سابق تیم‌های میلان، بایرن مونیخ، پاریسن ژرمن و چلسی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "ما نشان دادیم که در فاز تهاجمی از چه کیفیت بالایی برخورداریم. بنزما، هازارد، وینیسیوس و میگوئل گوتیرز همگی نقش مهمی در پیروزی امشب داشتند. همانطور که می‌خواستیم در دفاع قوی عمل نکردیم و نتوانستیم به شکل سازماندهی شده بازی کنیم و باید در آن نقطه پیشرفت کنیم. برخی از اشتباهات دفاعی باعث شد تا بازی برای ما سخت شود، اما هواداران واقعا کمک بزرگی به ما کردند. بازیکنان اجازه ندادند تا اعتماد به نفس آن‌ها کمرنگ شود و توانستیم با ارائه یک نمایش زیبا در نیمه دوم، به اهدافمان برسیم. اتمسفر خیلی خوبی را در برنابئو شاهد بودیم و این استادیوم به زودی، به بهترین استادیوم دنیا تبدیل خواهد شد."

4416