طاقت آقای مربی طاق شد/ آلگری: وقتی پیروز نمی‌شوی، باید ساکت بمانی

طاقت آقای مربی طاق شد/ آلگری: وقتی پیروز نمی‌شوی، باید ساکت بمانی

پایگاه خبری فوتبالی - يوونتوس شب گذشته در دیدار برابر شاگردان اسپالتی در ناپل هم موفق به کسب نتیجه نشد تا سرمربی بیانکونری در پایان بازی به شدت عصبانی شود و صحبت های قاطعانه ای را بر زبان آورد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، یوونتوس در فصل جدید هیچ حرفی برای گفتن ندارد و در تمام نقاط زمین با مشکل روبروست. در نخستین هفته های فصل جاری سری آ، یوونتوس کاملا در مشکلاتی که قابل پیش بینی بود، فرو رفته و همانند یک تیم کاملا سردرگم دیده می شود.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس که در سومین هفته از حضور دوباره اش در تورین ناکام مانده و همراه تیمش تنها یک امتیاز از سه بازی ابتدایی فصل گرفته، در پایان بازی دیشب و بعد از شکست دو بر یک برابر ناپولی، با عصبانیت زیاد صحبت کرد و گفت:

"فعلا این طور شده است و روال به این شکل است، من مجبور نیستم پسرانم را سرزنش کنم، اشتباهاتی روی داد و امروز هم بازیکنان تحت تاثیر اشتباهات قرار می گیرند. در بازی امروز هم اشتباهات ما زیاد بود. فوتبال همین طور است؛ زمانی که برنده نمی شوی، باید ساکت بمانی و تمرین و تلاش فکر کنی. ما می خواهیم بازی سه شنبه برابر مالمو را به خوبی انجام دهیم. این از همه چیز در حال حاضر مهم تر است. باید در این زمینه پیشرفت کنیم و کار زیادی داشته باشیم، ما تحت تاثیر اشتباهات قرار می گیریم و تمرکز تیمی را از دست می دهیم. از نظر فنی نیز همین طور، در نیمه دوم کاملا خستگی دیده شد و کمی هم عدم دقت ما توپ های زیادی را از دست دادیم. در لحظات مهمی بازی را در دست گرفتیم اما این کافی نیست، بنابراین باید کار کنیم. امشب تیم تحت آزمونی برای شناخت شرایط و شخصیت خود قرار داشت. شزنی خوب بازی کرد اما در دفع توپ نتوانست کاری انجام دهد. همان طور که گفتم، زمانی که در فوتبال برنده نمی شوی باید فقط سکوت کنی و کار کنی تا به دنبال اولین پیروزی تیمت باشی. حالا باید به پیروزی در نخستین بازی در لیگ قهرمانان بیاندیشیم چرا که این بهترین روش برای بازگشت است."

اشتباهات بازیکنان:

"این بخشی از فوتبال است، در حال حاضر هر اشتباهی گران تمام می شود اما خب فوتبال همین است. لحظاتی پیش می آید که در آن همه چیز خوب پیش می رود و خوب نتیجه گرفته می شود. حالا مسأله مهم این است که تمرین کنیم و به کارمان ادامه دهیم. پسرها امشب خوب بازی کردند؛ شاید در نیمه نخست باید بهتر عمل می کردند و نتیجه را دو بر صفر پیش می بردند ما در نزدیکی محوطه جریمه اشتباهاتی کردیم و پس از گل تساوی، مشکلات شروع شد و از روی کرنر گل دریافت کردیم. یک دقیقه قبل از دریافت گل، درخواست تعویض کردم تا بازی متوقف شود اما گل خوردیم. در دومین گل چنین تصمیمی نداشتم اما انجام دادم."

آینده:

"در حال حاضر باید برای رسیدن به رتبه چهارم تلاش کنیم و بعد مسائلی در هفته های آینده که پیش روی ماست. اما حالا فقط سه شنبه را در نظر می گیریم و بعد بازی با میلان. تیم هایی که پیش از ما قرار گرفته اند، نمی توانند همیشه برنده شوند. متاسفانه امشب بازی ما به درستی پیش نرفت."

9404