آلگری: پوشیدن پیراهن یوونتوس آسان نیست/ مثل سابق عطش دارم!

آلگری: پوشیدن پیراهن یوونتوس آسان نیست/ مثل سابق عطش دارم!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی یوونتوس پیش از دیدار فردا شب تیمش مقابل میلان در سری آ، پاسخگوی سوالات خبرنگاران در کنفرانس مطبوعاتی بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس پیش از بازی با میلان در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد که صحبت های این مربی را در ادامه می خوانید:

"این یکی از مهم‌ ترین بازی‌ های فصل ماست. میلان در سال‌ های اخیر اقتدار و قدرت زیادی به‌ دست آورده است. باید عملکرد خوبی از خودمان نشان دهیم، ما در حال پیشرفت کردن هستیم و باید به پیروزی‌ هایی مانند بازی چهارشنبه ادامه دهیم." 

"شک و شبهاتی نسبت به ترکیب اولیه دارم که تا فردا رفعشان می‌ کنم، چرا که بازی‌ های زیادی پیش از وقفه ملی بعدی داریم. نکته مهم این است که همه بازیکن ها احساس شرکت داشتن در تیم را داشته باشند و وقتی برای دیداری فرا خوانده می‌ شوند، آماده کمک به تیم باشند."

"یکی از تردیدهای من به فدریکو کیه‌زا مربوط می‌ شود که بهترین نمایشش را در سمت راست دارد اما اگر بازیش را مدیریت کند می‌ تواند در نقاط دیگر زمین هم بازی کند. سرعت بالای حرکت او یکی اصلی‌ ترین ویژگی‌ هایش است."

"تیم ما خیلی دیر کامل و آماده شد و برای شناخت یکدیگر هنوز به زمان احتیاج داریم. کسب نتیجه به عملکردی که داریم ترجیح داده نمی‌ شود، می‌ توانستیم امتیازات بیشتری داشته باشیم. من مثل سابق عطش دارم!"

"ما به‌ خوبی کار کردیم و فردا باید از نظر فنی بازی خوبی انجام دهیم. میلان نیز به لیگ قهرمانان برگشته روز چهارشنبه عملکرد خوبی در بازیشان از آن‌ ها دیدیم."

بازی فردا، بازی‌ ای عالی و با اهمیت است، همان طور که همیشه بازی‌ های یووه - میلان این گونه بوده‌ اند. این بازی بیش از این که برای ما اهمیت داشته باشد برای آن‌ ها اهمیت دارد. اولین نشانه‌ های (شانس‌ های قهرمانی) در وقفه ماه نوامبر مشخص می‌ شود و فکر می‌ کنم ما تا آن زمان جایگاه متفاوتی در جدول خواهیم داشت."

"لیگ رقابت متوازنی است، فکر نمی‌ کنم تیمی توانایی دست کم گرفتن آن را داشته باشد. از دست دادن امتیازات راحت است اما باید آن‌ ها را جبران کنید. بیایید به جبران امتیازات از دست رفته‌ ابتدای فصل فکر کنیم. ما بازی خوبی انجام خواهیم داد."

"در حال حاضر باید با این واقعیت رو به‌ رو شویم که حتی اگر ۱۰۰ درصد خودمان را ارائه دهیم ممکن است جام نبریم و نباید برای بردن بازی‌ ها بازی کنیم و باید جام ببریم. چرا که بهترین پیروزی‌ ها در بلند مدت به‌ دست می‌ آیند.

"دلیخت بازیکن بسیار خوبی است. وقتی به این جا آمدم تنها ۲۰ سالش بود، با انتظارات زیادی پا به این جا گذاشت. از آن جا که پوشیدن پیراهن یوونتوس کار سختی است، باید آرامش داشته باشید. او دید رو به‌ جلویی دارد، اما همچنان جای پیشرفت دارد و این طبیعی است." 

"دنیله روگانی سورپرایز بزرگی برایمان بوده، روحیه متفاوتی دارد. نمی‌ دانم که فردا بازی می‌کند یا نه اما می‌ توانم رویش حساب کنم. بونوچی دیر یا زود به استراحت نیاز پیدا می‌ کند."

"نمی‌ توانید تیم‌ ها را در سال‌ های مختلف با هم مقایسه کنید. این تیم شخصیت مختص به خودش را دارد، باید از نظر فنی، آرامش داشتن و فشردگی پیشرفت کند."

9404