تعریف و تمجید ویژه سولشر از فوق ستاره پرتغالی شیاطین سرخ

تعریف و تمجید ویژه سولشر از فوق ستاره پرتغالی شیاطین سرخ

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو بعد از این که موفق شد سولشر را متقاعد کند که آماده حضور در مسابقه است، برای بازی منچستر یونایتد مقابل نیوکاسل شروع به تمرین کرد و سرمربی نروژی را وادار به تعریف و تمجید از توانایی های خود کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه سان، کریستیانو رونالدو قرار است بعد از دوری دوازده ساله و زمان خروج از منچستر یونایتد، بعد از ظهر شنبه کارش را در جمع شیاطین سرخ شروع کند. اوله گونر سولشر به هواداران شیاطین سرخ وعده داده است که کریستیانو رونالدو با وجود سی و شش سال سن، بازیکنی بهتر از قبل خواهد بود.

سرمربی منچستر یونایتد می گوید رونالدو هنوز هم سرعتی برابر با سرعت زمان خروجش از منچستر دارد اما به یک بازیکن همه کاره‌ی بهتر و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ تبدیل شده است.

سولشر در تعریف از توانایی های فوق ستاره پرتغالی تیمش می گوید:

"کریستیانو به عنوان یک بازیکن تکامل یافته است. من فکر نمی کنم بتوانید بعضی خصوصیات رونالدو را قبل از این که بازی او را مجددا ببینید مشاهده کنید اما باید بگویم که او هنوز هم آن خصوصیات را در اختیار دارد؛ گام های سریع، تغییر مسیر ناگهانی و شوت زدن. این بازیکن به یکی از دقیق ترین تمام کننده های تاریخ فوتبال تبدیل شده است. آن چه رونالدو در سال های حضورش در رئال مادرید و یوونتوس به دست آورده، همه ما را تحت تاثیر قرار داده است. او یکی از بهترین بازیکنان در بازی روی هوا است، زمان بندی و تمایل او برای رسیدن به نقطه پایانی و مکان هدف در رتبه بالایی قرار دارد. کریستیانو همچنان وقتی از بیرون محوطه جریمه نیز شوت می زند، 99 ضربه از 100 را در چارچوب دروازه شلیک می کند."

9404