خرید جدید رئال مادرید در چه پستی دوست دارد بازی کند؟

خرید جدید رئال مادرید در چه پستی دوست دارد بازی کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - ادواردو کاماوینگا، بازیکن جدیدی که رئال مادرید در این تابستان از تیم رن فرانسه خریداری کرده است، امروز در باشگاه رئال مادرید به طور رسمی معارفه شد و همچنین اولین دیدار خود با سرمربی رئال مادرید یعنی کارلو آنچلوتی را داشت.

به گزارش فوتبالی، ادواردو کاماوینگا بیشتر به عنوان یک هافبک دفاعی شناخته می شود که پست تخصصی او بازی کردن جلوی مدافعان است اما کاماوینگا توانایی هایی دارد که به او اجازه می دهد در مناطق دیگری هم بازی کند اما سوالی که در اینجا مطرح است این است که خود کاماوینگا ترجیح می دهد که در چه پستی بازی کند؟

این بازیکن 19 ساله در اولین مصاحبه ای که در مراسم معارفه اش به عنوان بازیکن رئال مادرید داشت، درباره پست مورد علاقه خود و جایی از زمین که دوست دارد در آن بازی کند، گفت:" دوست دارم که جلوی مدافعان بازی کنم اما در یک پست جلوتر هم می توانم بازی کنم و به سرعت به آن عادت خواهم کرد. هر پستی که مربی از من بخواهد در آن بازی خواهم کرد. نمی خواهم شبیه به کسی باشم و فقط می خواهم در مرکز میدان بازی کنم. من شبیه به کاسمیرو، کروس و مودریچ نیستم و فقط می خواهم بازی کنم و اینکه دقیقا در چه پستی باشم برایم در اولویت نیست."

1470