خط هافبک رویایی رئال مادرید با اضافه شدن کاماوینگا؛ بهترین خط هافبک اروپا؟

خط هافبک رویایی رئال مادرید با اضافه شدن کاماوینگا؛ بهترین خط هافبک اروپا؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در آخرین ساعات از پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2021، خرید ادواردو کاماوینگا را از تیم رن فرانسه قطعی کرد و بدین ترتیب یک استعداد جوان دیگر را هم به خط هافبک خود اضافه کرد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید اکنون با آمدن کاماوینگا یک خط هافبک رویایی را در اختیار دارد که می توان 5 عضو اصلی آن را تونی کروس، لوکا مودریچ، کاسمیرو، فدریکو والورده و همچنین ادواردو کاماوینگا نام برد. از طرفی بازیکنی مثل ایسکو هم در اختیار کارلو آنچلوتی است و سرمربی رئال مادرید می تواند در صورت نیاز از او هم استفاده کند. همچنین کارلو آنچلوتی برای اینکه بتواند بیشتر به مارکو آسنسیو بازی بدهد، از او می خواهد در خط هافبک هم استفاده کند و بدین ترتیب کارلو آنچلوتی دستش در خط هافبک کاملا باز خواهد بود.

رئال مادرید در فصل 2021/22 یک خط هافبک قدرتمند و پر مهره خواهد داشت که می تواند از نظر مهره بهترین خط هافبک اروپا به حساب بیاید و باید دید که در این فصل این بازیکنان کنار هم به چه شکل عمل خواهند کرد. رئال مادرید در این تابستان در تلاش بود تا امباپه را به خدمت بگیرد اما در ساعت پایانی نقل و انتقالات با خرید کاماوینگا، خط هافبک خود را تقویت کرد.

1470