تزریق روحیه به سبک سولشر؛ این تیم از تیم برنده سه‌گانه هم بهتر است

تزریق روحیه به سبک سولشر؛ این تیم از تیم برنده سه‌گانه هم بهتر است

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی نروژی شیاطین سرخ در صحبت با اعضای تیم کنونی منچستر یونایتد به گفته که این بازیکنان از برندگان سه گانه تاریخی سال ۱۹۹۹ بهتر هستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه سان انگلیس، اوله گونر سولشر، مرد نروژی نیمکت منچستر یونایتد، بخشی جدایی ناپذیر از تیم مشهور شیاطین سرخ در سال های ۱۹۹۹-۱۹۹۸ بود که با زدن هجده گل در همه رقابت ها از جمله پیروزی تاریخی مقابل بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان اروپا، بسیار تاثیرگذار بود.

منچستر یونایتد از زمان بازنشستگی سر آلکس فرگوسن نتوانسته چنین موفقیت هایی را تکرار کند، اما سولشر به دنبال پایان دادن به انتظار ۹ ساله برای قهرمانی بعدی این باشگاه در لیگ برتر در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ است.

با این حال، شیاطین سرخ با سه خرید تابستانی، تیم خود را تقویت کرده اند و طبق این گزارش، سولشر به بازیکنان تیمش گفته است که آن ها از تیم سال ۹۹ که سه گانه را فتح کردند، قوی تر هستند.

جیدون سانچو و رافائل واران هر دو تابستان امسال قرارداد طولانی مدت خود را در اولدترافورد به امضا رساندند، اما این گزارش ادعا می کند که جذب کریستیانو رونالدو، اساس تفکر خوش بینانه سولشر است.

منچستر یونایتد از سه بازی ابتدایی خود در این فصل، هفت امتیاز گرفته است و سولشر معتقد است که چلسی بزرگ ترین رقیب این باشگاه برای قهرمانی ۲۰۲۲-۲۰۲۱ خواهد بود.

9404