حمایت دوناروما از ستاره ایتالیا پس از گل نکردن پنالتی‌اش

حمایت دوناروما از ستاره ایتالیا پس از گل نکردن پنالتی‌اش

پایگاه خبری فوتبالی - جیانلوئیجی دوناروما دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا و پاریسن ژرمن به حمایت از هم وطنش، جورجینیو ستاره چلسی پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، از چهارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، شب گذشته دو تیم سوئیس و ایتالیا در شهر بازل به مصاف هم رفتند که در پایان به تساوی بدون گل رضایت دادند. در این دیدار آتزوری صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما جورجینیو آن را از دست داد تا صدرنشینی ایتالیا به خطر بیفتد. جورجینیو در فینال مسابقات یورو 2020 مقابل انگلیس نیز یک پنالتی از دست داد. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، دوناروما سنگربان ایتالیا به حمایت از جورجینیو پرداخت و اذعان کرد که ستاره چلسی همیشه در تمرینات به او گل می‌زند. دوناروما به سوئیس تی وی گفت: "ما در تمرینات هم دیگر را به چالش می‌کشیم و او همیشه گل می‌زند. متاسفانه در دیدار مقابل سوئیس نتوانست موفق شود، اما همه می‌دانیم که وی چه پنالتی زن ماهری است. متاسفانه این بار بدشانس بود. ما به خوبی ریکاوری خواهیم کرد و به شرایط آرمانی بازخواهیم گشت. ما یک تیم بسیار خوب هستیم و با هم به اهدافمان خواهیم رسید."

دوناروما در ادامه افزود: "در این دیدارها شما باید تا پایان بازی متمرکز باشید. این شرایط عادی است و بعضی وقت‌ها توپ نمی‌خواهد وارد دروازه شود."

4416