من لایق مقایسه شدن با کریستیانو رونالدو نیستم

من لایق مقایسه شدن با کریستیانو رونالدو نیستم

پایگاه خبری فوتبالی - روملو لوکاکو ستاره بلژیکی چلسی معتقد است که او هنوز راه زیادی برای رسیدن به سطح کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد دارد. 

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته سرانجام کریستیانو رونالدو موفق شد رکورد علی دایی اسطوره کشورمان را بزند و با صد و یازده گل در صدر جدول گلزنان ملی قرار بگیرد. این یک رکورد فوق العاده برای ستاره سی و شش ساله منچستریونایتد است. در این میان روملو لوکاکو شانس بسیار کمی برای رسیدن به این رکورد دارد. او موفق شده در لباس بلژیک، شصت و شش وارد دروازه حریفان کند. 

به نقل از سایت گل، روملو لوکاکو در کنفرانس خبری پیش از بازی بلژیک مقابل جمهوری چک در روز یک شنبه گفت: "مرا اصلا با کریستیانو رونالدو مقایسه نکنید. از نظر من رونالدو جزو سه بازیکن برتر تاریخ فوتبال است. نمی‌خواهم نفرات اول تا سوم را برای شما بگویم، اما بدانید که رونالدو در آن لیست قرار دارد. چیزی که او در سال‌های حضورش در فوتبال به دست آورده، برای من و امثال من یک چیز دست نیافتنی و استثنایی می‌باشد. خوش شانس بودم که در ایتالیا توانستم در مقابل او بازی کنم و حالا از این که فهمیدم او قرار است در لیگ برتر انگلیس بازی کند، بسیار خوشحالم."

4416