واران پس از اولین بازی در انگلیس: پریمیرلیگ یعنی حمله و ضدحمله سریع

واران پس از اولین بازی در انگلیس: پریمیرلیگ یعنی حمله و ضدحمله سریع

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع فرانسوی سابق رئال مادريد اسپانیا شب گذشته نخستین بازی خود را برای تیم جدیدش انجام داد و بعد از بازی از حس خوب خود از حضور در جمع شیاطین سرخ و لیگ برتر انگلیس با خبرنگاران سخن گفت. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، رافائل واران، مدافع سابق رئال مادريد و ملی پوش فعلی منچستر یونایتد شب گذشته برای نخستین بار با پیراهن شیاطین سرخ در بازی مقابل وولورهمپتون حضور یافت و برای کسب پیروزی در این مسابقه، به تیم جدیدش کمک کرد. واران در پایان این دیدار درباره بازی در لیگ جزیره به خبرنگاران رسانه ها گفت:

"لیگ برتر انگلیس جو فوق‌ العاده ای دارد. سرعت بازی ها در این لیگ بسیار بالا است. شما در طول بازی باید اقدامات زیادی انجام دهید. شما در طول بازی باید متمرکز بمانید. پریمیرلیگ یعنی حمله و ضد حمله های سریع!"

رافائل واران پس از انجام بازی نخست خود مقابل وولورهمپتون گفت:

"احساس بسیار خوبی داشتم. من بسیار خوشحال هستم که این جا هستم و توانستم به باشگاه در این پیروزی کمک کنم. این احساس برایم کاملا شگفت انگیز بود."

رافائل واران در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال از جمع کهکشانی های مادریدی جدا شده و پس از انجام مذاکرات مفصل و طولانی مدت، سرانجام با امضای قراردادی به جمع شاگردان اوله گونار سولشر در اولدترافورد ملحق شد و از فصل جدید لیگ برتر انگلیس، پیراهن شیاطین سرخ را به تن خواهد کرد.

9404