بررسی آخرین وضعیت ستاره ولورهمپتون؛ منچستريونايتد آماده ارائه پیشنهاد

بررسی آخرین وضعیت ستاره ولورهمپتون؛ منچستريونايتد آماده ارائه پیشنهاد

پایگاه خبری فوتبالی - روبن نوس یکی از پر مشتری ترین هافبک های این تابستان در فوتبال اروپا است.

به گزارش فوتبالی، تقریبا هر هفته بخش ورزشی Jornal di Noticias یک داستان نقل و انتقالاتی مربوط به لیگ برتر فوتبال انگلستان دارد و اغلب هم به بازیکنان وولورهمپتون و یا بخش پایه مربوط می‌شود. این خبرگزاری تمایل دارد آرام باشد؛ آن‌ها ادعاهای بی پایان نقل و انتقالاتی را مطرح نمی‌کنند و معمولا آن چه را که دارند برای این مکمل ذخیره می‌کنند.

این هفته هم از این قاعده مستثنی نبود و روبن نوس سوژه اخبار صفحه نخست این رسانه است. مدیران و مسئولان دو باشگاه منچستر یونایتد انگلستان و بارسلونای اسپانیا به جذب و به خدمت گرفتن هافبک گرگ‌ها علاقه‌مند می‌باشند و گمان می‌رود که علاقه مقامات و سران توپچی‌های لندنی اکنون از بین رفته است. باشگاه منچستر یونایتد در رقابت باقی می‌ماند، اما گفته می‌شود که مدیران و مسئولان باشگاه ولورهمپتون انگلیس اصرار دارند که این ستاره تیم خود را تنها با مبلغی معادل رقم پنجاه میلیون یورو به تیم دیگری واگذار کرده و به فروش برسانند. چنین رقمی مقامات و مدیران باشگاه کاتالانی بارسلونای اسپانیا را که به دنبال نهایی کردن و انجام یک معامله مقرون به صرفه بودند، تقریبا از ادامه حضور در صحنه این رقابت خارج می‌کند.

با این اوصاف، وضعیت انتقال این بازیکن باشگاه ولورهمپتون انگلستان در یک مسیر بن بست قرار گرفته است و حتی این احتمال وجود دارد که روبن نوس در وولورهمپتون بماند و قراردادش را تمدید کند. این مسأله می‌تواند توضیح دهد که چرا باشگاه برونو لاژ به فولام اجازه داده که آن‌ها پیروز رقابت برای خرید هافبک اسپورتینگ لیسبون پرتغال، پالینیا باشند. کارشناسان می‌گویند که اگر تمدید اتفاق بیفتد، روبن نوس بعد از پرداخت مالیات به مبلغی معادل رقم چهار میلیون یورو به ازای هر سال درآمد خواهد داشت.

9404