جنون محض در لیگ برتر انگلیس/ رستگاری شیاطین سرخ در دقیقه 97

جنون محض در لیگ برتر انگلیس/ رستگاری شیاطین سرخ در دقیقه 97

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد در دیدار خارج از خانه مقابل ولورهمپتون با نتیجه چهار بر سه به پیروزی رسید.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس، تیم های ولورهمپتون و منچستریونایتد از ساعت 23:45 پنج شنبه شب در استادیوم مولینکس به مصاف هم رفتند. دو تیم در حالی برابر هم به میدان می رفتند که شیاطین سرخ با 32 امتیاز در رده نهم و ولورهمپتون با 29 امتیاز در جایگاه یازدهم قرار داشتند. تن هاگ در 5 دیدار اخیر خود موفق به کسب تنها یک برد شده بود و می خواست که در این بازی، شرایط را تغییر دهد. 

منچستریونایتد در نیمه اول بازی قابل قبولی از هر نظر ارائه داد و دقیقه 5 مارکوس رشفورد و در دقیقه 22، راسموس هویلوند دو گل برای شیاطین سرخ به ثمر رساندند تا یونایتد با پیروزی 2-0 به رختکن برود.

در نیمه دوم همه چیز آرام پیش می رفت تا اینکه در دقیقه 71، یک ضربه پنالتی به سود گرگ ها اعلام شد و پابلو سارابیا توانست اختلاف را به یک گل کاهش دهد. 3 دقیقه بعد، اسکات مک تامینی بازی را 3-1 کرد، اما در دقیقه 85 مکس کیلمن و در دقیقه 90+5، پدرو نتو موفق به گلزنی برای ولورهمپتون شدند تا بازی 3-3 شود، اما در دقیقه 90+7، کوبی ماینو، ستاره جوان یونایتد گل چهارم را زد تا تن هاگ با پیروزی 4-3، زمین بازی را ترک کند.

4416