عکس؛ خوشحالی بامزه وینیسیوس پس از گل رئال مادرید رو به دوربین!

عکس؛ خوشحالی بامزه وینیسیوس پس از گل رئال مادرید رو به دوربین!

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید با تک گل دنی کارواخال موفق شد رئال بتیس را شکست دهد و بدین ترتیب در سومین هفته از رقابت های لالیگا هم توانست هر سه امتیاز بازی را از آن خود کند.

به گزارش فوتبالی، اما روی این گل و برای به ثمر رسیدن آن، وینیسیوس جونیور، وینگر برزیلی رئال مادرید هم تلاش زیادی کرد و در واقع روی استارت او بود که این گل ساخته شد. وینیسیوس تلاش زیادی کرد و مانع از بیرون رفتن توپ شد و آن را به کریم بنزما پاس داد و بنزما هم با پاس تماشایی خود موجب شد تا کارواخال با یک ضربه والی دیدنی گلزنی کند.

پس از به ثمر رسیدن این گل، بازیکنان رئال مادرید مشغول شادی شدند که روی یک صحنه مشخص است وینیسیوس جونیور به دوربین نگاه می کند و جدا از بقیه مشغول خوشحالی خود و اجرای رقص سامبای برزیلی است!

در واقع تلاش زیادی که وینیسیوس جونیور برای به ثمر رسیدن این گل انجام داد، موجب شد تا وقتی کارواخال گلزنی کرد بسیار خوشحال شود آن را بدین شکل مقابل دوربین به نمایش بگذارد.

وینیسیوس جونیور در این فصل به طور کلی عملکرد خوبی داشته است و کارلو آنچلوتی برای بازی رئال مادرید مقابل رئال بتیس تصمیم گرفته بود که او را به جای ادن هازارد از ابتدا در ترکیب اصلی قرار دهد.

1470