بررسی آخرین خبرها پیرامون رونالدو/ دوراهی سرخابی های منچستر!

بررسی آخرین خبرها پیرامون رونالدو/ دوراهی سرخابی های منچستر!

پایگاه خبری فوتبالی - با پایان وقت اداری روز جمعه در اروپا، حالا تنها چهار روز تا اتمام مهلت قانونی نقل و انتقالات تابستانی امسال اروپا فرصت باقی مانده و آینده بازیکنانی نظیر کریستیانو رونالدو نیز در همین چهار روز مشخص خواهد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرنگاران معتبر حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا، کریستیانو رونالدو، مهاجم گلزن یوونتوس عصر امروز با هم تیمی های خود در این باشگاه ایتالیایی خداحافظی کرد و سوار بر هواپیمای شخصی خود، تورین را ترک کرد. حالا تمام صحبت ها و گمانه زنی ها، معطوف به مقصد احتمالی فوق ستاره پرتغالی شده و اکثر رسانه ها در چند روز اخیر از باشگاه منچستر سیتی انگلستان به عنوان تیم بعدی رونالدو نام برده بودند.

اما خبرنگاران معتبر حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا، در جدیدترین گزارش های منتشره خود، تغییر موضع داده و از تیمی دیگر و غیر از سیتیزن ها به عنوان مقصد بعدی کریستیانو رونالدو نام می برند. این تیم جدید، البته از همان شهر منچستر انگلستان است ولی نیمه سرخ رنگ این شهر؛ یعنی شیاطین سرخ!

بی‌ بی‌ سی و فابریتزیو رومانو در آخرین گزارش خود مدعی شده اند که منچستر سیتی کریستیانو رونالدو را جذب نخواهد کرد.

از طرف دیگر، فابریتزیو رومانو نیز در خبر جدیدی که منتشر کرده، ادعا می کند که منچستر یونایتد پیشنهاد رسمی خود را برای کریستیانو رونالدو آماده و ارائه داده است و به نظر می‌ رسد این انتقال محتمل باشد. رومانو حتی معتقد است که انتقال کریستیانو رونالدو به منچستر یونایتد در مراحل پایانی قرار دارد و فوق ستاره پرتغالی خواهان بازگشت به جمع شیاطین سرخ است.

با باز شدن جدی پای منچستر یونایتد به پرونده باشگاه بعدی کریستیانو رونالدو، حالا باید منتظر ماند و دید که این فوق ستاره پرتغالی در ساعات آینده، نیمه آبی رنگ شهر منچستر یعنی سیتیزن ها را برای ادامه فوتبال خود انتخاب می کند یا به سمت نیمه قرمز رنگ شهر منچستر یعنی یونایتدها می رود و به جمع شیاطین سرخ که در سال های گذشته سابقه بازی برای آن ها را داشته، بازمی گردد.

9404