طرح؛ بازیکنان بزرگ با شماره‌های عجیب و غریب؛ از مسی تا فودن و دوناروما

طرح؛ بازیکنان بزرگ با شماره‌های عجیب و غریب؛ از مسی تا فودن و دوناروما

پایگاه خبری فوتبالی - به طور معمول بازیکنان تیم های مختلف فوتبال شماره هایی بین 1 تا 25 دارند و بازیکنان بزرگ را با این شماره ها می شناسیم به طور مثال همه‌ی ما وقتی نام کریستیانو رونالدو می آید شماره 7 در ذهن ما تداعی می شود و یا اینکه برای بازیکنی مثل راموس شماره 4 را در خاطر می آوریم.

به گزارش فوتبالی، اما برخی از بازیکنان بزرگ فوتبال هستند که شماره هایی متفاوت دارند و شماره‌ی پیراهن آن ها فراتر از 25 و شماره های معمولی است که بازیکنان می پوشند. به عنوان مثال لیونل مسی که سالیان سال او را با شماره 10 در بارسلونا می شناختیم اکنون شماره 30 را در پی اس جی خواهد پوشید و بدین ترتیب شماره ای متفاوت با همیشه خواهد داشت و شماره پیراهنش مانند زمانی می شود که تازه از آکادمی بارسلونا به تیم اصلی رسیده بود.

یا بازیکنی مثل دوناروما شماره 50 را خواهد پوشید که برای یک دروازه‌بان شماره‌ی غیر معمولی به حساب می آید. فیل فودن یک مثال دیگر است که در منچسترسیتی شماره 47 را می پوشد.

بازیکنانی از این قبیل وجود دارند که رسانه Sport 360 در طرحی به آن ها پرداخته است و پیراهن های این بازیکنان را در کنار هم قرار داده است.

1470