کاپیتان منچستریونایتد: همه از انتقال واران سود خواهند برد

کاپیتان منچستریونایتد: همه از انتقال واران سود خواهند برد

پایگاه خبری فوتبالی - هری مگوایر کاپیتان منچستریونایتد معتقد است که با ورود رافائل واران به الدترافورد، همگی باید برای کسب جایگاه خود در ترکیب اصلی بجنگند و این موضوع، باعث پیشرفت بازیکنان خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، روز شنبه درست چند دقیقه پیش از شروع بازی منچستریونایتد و لیدز یونایتد، رافائل واران با پیراهن شیاطین سرخ وارد الدترافورد شد و اینگونه به هواداران این باشگاه معرفی شد. پیش بینی می‌شود که این مدافع بیست و هشت ساله فرانسوی، زوج هری مگوایر در قلب دفاعی منچستریونایتد در طول فصل باشد. 

به نقل از سایت گل، مگوایر پس از پیروزی 5-1 منچستریونایتد برابر لیدز به خبرنگاران گفت: "آوردن بازیکنانی در سطح واران به این باشگاه واقعا شگفت انگیز است. همه در این باشگاه بی صبرانه منتظر کار کردن با او هستند. فکر می‌کنم که او باعث تقویت فاز تدافعی تیم خواهد شد. چندتن از بهترین مدافعان جهان را در تیم خود داریم. بازیکنانی که چه در تیم‌های ملی و چه در لیگ برت ثابت کرده‌اند چه کسانی هستند. شما دیدید که ویکتور لیندلوف چه بازی خوبی برابر لیدز یونایتد ارائه داد. آمدن واران به این باشگاه باعث پیشرفت بازیکنان خواهد شد و حالا همه باید برای کسب جایگاه خود در ترکیب فیکس بجنگند."

4416