نوستالژی/ اولین مثلث دوران حرفه‌ای مسی؛ تمرین در کنار رونالدینیو و اتوئو

نوستالژی/ اولین مثلث دوران حرفه‌ای مسی؛ تمرین در کنار رونالدینیو و اتوئو

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی به تازگی به باشگاه پاریسن ژرمن و پیوسته است و پرونده دوران حضور او در بارسلونا خاتمه یافته است؛ اکنون همین قضیه موجب شده تا خاطراتی که او در بارسلونا طی سالیان سال داشته، بیش از پیش مرور شود.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در سال 2000 به آکادمی بارسلونا موسوم به لاماسیا پیوست و پس از رشد در آکادمی باشگاه بارسلونا در سال 2004 راهی تیم اصلی بارسلونا شد و اولین فصل حضور او در تیم بزرگسالان بارسلونا فصل 2004/05 بود.

در آن زمان رونالدینیو و ساموئل اتوئو هم در بارسلونا حضور داشتند. در حقیقت رونالدینیو در سال 2003 به بارسلونا پیوسته بود و سامی اتوئو هم در تابستان 2004 راهی بارسلونا شده بود. مسی در کنار رونالدینیو و اتوئو تشکیل یک مثلث هجومی را داد؛ مثلثی که تا حدود زیادی هم موفق بود.

این مثلث هجومی شامل مسی، اتوئو و رونالدینیو تا سال 2008 و زمانی که رونالدینیو در بارسلونا بود، پا بر جا بود اما پس از آن، ستاره برزیلی راهی میلان شد و بدین ترتیب این مثلث هجومی از هم پاشید و سپس با آمدن گواردیولا اتوئو هم در سال 2009 از بارسلونا راهی اینتر شد و تحولات بزرگی در آبی و اناری پوشان شکل گرفت.

1470