واکنش ساموئل اتوئو به اخبار جدایی مسی در اینستاگرام

واکنش ساموئل اتوئو به اخبار جدایی مسی در اینستاگرام

خبرگزاری فوتبالی - گمانه زنی ها درباره‌ی جدایی لیونل مسی از بارسلونا به اوج خود رسیده است. گفته می‌شود که او به سران بارسا اطلاع داده که قصد جدایی داشته و نمی‌خواهد در پروژه‌ی آینده‌ی بارسلونا حضور داشته باشد. ساموئل اتوئو که در بارسلونا با مسی هم‌تیمی بود در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام به این قضیه واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، گزارش های متعددی که در رسانه های اسپانیایی و آرژانتینی منتشر شده، حاکی از آن است که لیونل مسی خواستار جدایی بوده و بزودی بارسا را ترک خواهد کرد. مسی می‌خواهد قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ کرده و راهی باشگاهی دیگر شود. بدون شک خبر جدایی مسی از بارسلونا بمب اخبار نقل و انتقالات این تابستان خواهد بود. سران بارسا گفته بودند که در صورت تمایل مسی به جدایی تمام تلاش خود را برای حفظ این فوق‌ستاره‌ی آرژانتینی خواهند کرد اما اکنون اوضاع بحرانی شده و به نظر می‌رسد که حساب کار از دست سران بارسلونا در رفته است. مسی از حرف های کومان هم ناراحت شده و به او گفته که جایی در پروژه‌اش ندارد.

اکنون ساموئل اتوئو با انتشار پستی در صفحه‌ی شخصی‌اش در اینستاگرام به اخباری که پیرامون جدایی لیونل مسی مطرح است، واکنش نشان داده و به تمجید از فوق ستاره‌ی آرژانتینی پرداخته است. اتوئو نوشت:" تو خاص و منحصر به فردی."

1470