رونالدینیو: مثلث هجومی خودم را به MSN ترجیح می دهم

رونالدینیو: مثلث هجومی خودم را به MSN ترجیح می دهم

وبسایت رسمی برنامه نود - رونالدینو، اسطوره باشگاه بارسلونا و تیم ملی برزیل در خصوص مثلث خط حمله سابق و کنونی بارسلونا صحبت کرد.

به گزارش وبسایت نود، مهاجم همیشه خندان سال های نه چندان دور باشگاه بارسلونا و تیم ملی برزیل پس از مراسم بزرگداشتی که به همت باشگاه پاریسن ژرمن انجام شد در مصاحبه با ESPN در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرد:

خط حمله سابق و کنونی بارسلونا به نوبه خود برای این تیم تاریخ سازی کرده اند و عملکرد فوق العاده ای داشته اند با این حال من خط حمله ای که از اتوئو، مسی و من تشکیل شده بود را به MSN ترجیح می دهد.

هواداران باشگاه بارسلونا از این بازیکن برزیلی خاطرات خوبی را در ذهن دارند، او به همراه بارسلونا به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رسید و یکی از درخشان ترین نمایش هایش را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو ارائه داد و در نهایت توسط هواداران مادریدی نیز مورد تشویق قرار گرفت. رونالدینیو که در حال حاضر به عنوان یکی از سفرای باشگاه بارسلونا شناخته می شود در ادامه در خصوص نیمار افزود:

نیمار در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان جهان است و اطمینان دارم که او روزی عنوان بهترین بازیکن جهان را به خود اختصاص خواهد داد. مردم برزیل منتظر آن روز هستند چرا که او یک الگو برای طرفداران فوتبال در برزیل است.

1899