رونالدینیو به بارسلونا بازگشت

رونالدینیو به بارسلونا بازگشت

وبسایت رسمی برنامه نود - اسطوره باشگاه بارسلونا که در زمان حضورش در نیوکمپ موفق شد توپ طلای اروپا را از آن خود کند بار دیگر به این تیم باز گشت تا به عنوان سفیر این تیم فعالیت کند.

به گزارش وبسایت نود، قهرمان لالیگای اسپانیا روز پنجشنبه اعلام کرد رونالدینیو به عنوان سفیر این تیم فعالیت خواهد کرد و در پروژه هایی چون ارائه مشاوره های آموزشی و پروژه اسطوره های بارسلونا فعالیت خواهد کرد. رونالدینیو به گروهی از بازیکنان و اسطوره های قدیمی بارسلونا خواهد پیوست تا در دیدارهای دوستانه و جلسات تمرینی آموزشی در نقاط مختلف دنیا حاضر باشد. همچنین وی نقشی در همکاری بارسا با یونیسف خواهد داشت و در جلسات تمرینی پروژه موسوم به لاماسیا 360  نیز نقش پر رنگی خواهد داشت.

هفته گذشته، باشگاه پاریسن ژرمن که رونالدینیو پیش از پیوستن به بارسلونا در آن باشگاه مشغول به بازی بود از این اسطوره برزیلی تقدیر به عمل آورد و پس از چند روز، این بازیکن به نیوکمپ باز خواهد گشت تا در ورزشگاه نیوکمپ در روز جمعه به عنوان سفیر بارسلونا معرفی شود.

رونالدینیو در سال 2003 از پاریسن ژرمن به بارسلونا پیوست و در مدت 5 سال حضورش در این تیم موفق شد در 198 بازی 94 گل برای این تیم به ثمر برساند. همچنین ماه گذشته، برادر و مدیر برنامه های رونالدینیو، روبرتو د اسیس اعلام کرده بود که این بازیکن 36 ساله تمایل دارد در سال 2017 بار دیگر در میادین فوتبال حاضر شود. او پس از اینکه سال 2015 فلومیننزه را ترک کرد تا به حال برای هیچ تیمی به میدان نرفته است.

1899