پسر رونالدینیو از لیست آکادمی بارسلونا خط خورد!

پسر رونالدینیو از لیست آکادمی بارسلونا خط خورد!

پایگاه خبری فوتبالی- پسر ستاره سابق بارسلونا به نظر بر خلاف پدرش استعداد خارق العاده ای در فوتبال ندارد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه موندو دپورتیوو عملکرد ژائو پسر رونالدینیو ستاره سابق بارسلونا در تیم جوانان این باشگاه به قدری ضعیف بوده که کادر فنی این تیم نام او را از لیست تیم زیر ۱۹ سال باشگاه خط زدند و به او گفته شد که یک دوربین که کل مسابقه این تیم را فیلمبرداری کرده را بازبینی کند تا متوجه آنالیز وضعیت نه چندان مطلوب فوتبال خود شود.

ژائو مندس ۱۸ ساله و فرزند رونالدینیو ستاره سابق شماره ۱۰ بارسلونا پس از مدتی حضور قرضی در تیم جوانان این باشگاه چندی پیش با  قراردادی به این تیم پیوست. این یازیکن که در اکادمی کروزیرو پرورش پیدا کرده چند ماه را بدون تیم سپری کرد و سپس با نظر مدیران بارسلونا به آکادمی این باشگاه ملحق شد.

اما اکنون مدیران و مربیان آکادمی باشگاه بارسلونا به این نتیجه رسیده اند که این بازیکن جوان در سطح تیمی مانند بارسلونا نیست و به نظر باید فوتبال خود را در تیمی دیگر دنبال کند. در دنیای فوتبال فرزندان ستاره های زیادی وارد این رشته ورزشی شده اند که در دوران ورزش خود نتوانسته اند افتخارات پدر خود را تکرار کنند. البته در این زمینه مثال های نقض هم وجود دارد مانند فرزندان لیلیان تورام که یکی از آنها جزو بهترین بازیکنان فصل اینتر بوده و دیگری خفران تورام است که در تیم ملی فرانسه و باشگاه نیس بازی های بسیار خوبی را به نمایش گذاشته و نظر تیم های بزرگی را به خود جلب کرده است.

۱۰۰۹