رونالدینیو به عنوان سفیر بارسلونا انتخاب شد

رونالدینیو به عنوان سفیر بارسلونا انتخاب شد

وبسایت رسمی برنامه نود - هشت سال پس از آخرین بازی رونالدینیو در بارسلونا، حالا این باشگاه اسپانیایی قصد دارد این ستاره برزیلی را به عنوان سفیر تیم اصلی خود به مراسم افتتاح یک شرکت تازه تأسیس در نیویورک اعزام کند.

به گزارش وب سایت نود، باشگاه آبی و اناری پوش ایالت کاتالان قصد دارد این شرکت را با هدف توسعه و گسترش فعالیت های بین المللی، در منطقه Park Avenue راه اندازی کند. به همین منظور، بارسا یکی از بازیکنانی که به عنوان نماد و سمبل نیوکمپ در طول تاریخ این باشگاه به حساب می آید، را به همراه سایر کارکنان این شرکت در تاریخ 6 سپتامبر به نیویورک اعزام کند.

در دوران حضور پنج ساله رونالدینیو در بارسلونا، این تیم اسپانیایی توانست به لطف بازی های درخشان فوق ستاره برزیلی خود به پنج عنوان قهرمانی دست یافته و البته بار دیگر نام خود را به عنوان یکی از قدرت های برتر فوتبال باشگاهی در اروپا مطرح کند. بدون تردید، عملکرد فوق تصور رونالدینیو در بارسلونا راه موفقیت بازیکنانی چون لیونل مسی، آندرس اینیستا، ژاوی هرناندز و .... را هموار ساخت.

در این سفر ماریا بارتومئو به عنوان سرپرست، گروه مدیران اجرایی این شرکت از جمله سه تن از معاونین و چند عضو هیئت مدیره باشگاه را همراهی خواهد کرد.

2081