ساختمان امپایر استیت آمریکا به رنگ آبی آناری بارسلونا مزین خواهد شد

ساختمان امپایر استیت آمریکا به رنگ آبی آناری بارسلونا مزین خواهد شد

وبسایت رسمی برنامه نود - ساختمان امپایر استیت نیویورک به مناسبت بازگشایی یکی از مراکز باشگاه بارسلونا در این شهر، به رنگ‌های آبی و اناری مزین خواهد شد.

به گزارش وبسایت نود، باشگاه بارسلونا برای افزایش طرفداران خود در کشور آمریکا اقدام به بازگشایی مرکزی رسمی در شهر نیویورک کرده است. این باشگاه در اقدامی مشابه، دو سال قبل در هونگ کونگ مرکزی افتتاح کرد که با موفقیت چشمگیری همراه بود. مراسم مختلفی برای بازگشایی این مرکز برنامه ریزی شده است و مطابق برنامه، قرار است جوزپ ماریا بارتومئو، ریاست باشگاه بارسلونا به همراه رونالدینیو که به عنوان سفیر باشگاه بارسلونا در آمریکا فعالیت می‌کند نیز در این مراسم حضور خواهند داشت. علاوه بر آن، آسمان خراش معروف نیویورک، ساختمان امپایر استیت برای خوش آمد گویی به باشگاه بارسلونا، به رنگ‌های آبی و اناری مزین خواهد شد. در اعلامیه منتشر شده در مورد مراسم افتتاح این مرکز چنین یاد شده است:

ساختمان امپایر استیت در غروب روز چهارشنبه با رنگ های سنتی باشگاه بارسلونا مزین خواهد شد. نایب رئیس باشگاه بارسلونا، یوردی کاردونر به همراه رونالدینیو در این مراسم حضور خواهند داشت و این دو برج معروف نیویورک را به رنگ‌های آبی و اناری مزین خواهند کرد.

نایب رئیس این مرکز، مانل آرویو در مورد بازگشایی این مرکز اعلام کرد که موارد بسیاری وجود داشته اند تا مسئولین باشگاه بارسلونا را مجاب به بازگشایی این مرکز در آمریکا کرده اند. او در مصاحبه با وبسایت رسمی باشگاه بارسلونا افزود:

یکی از مهمترین کارکردهای این مرکز، تبلیغ برای باشگاه خواهد بود، علاوه بر آن برای کمک به باشگاه، برنامه هایی برای جذب استعدادهای جوان آمریکایی نیز وجود دارد. کشور آمریکا کشوری است که مارکت های ورزشی پیشرفته ای دارد. سعی خواهیم کرد که با همکاری با آنها، بیش از پیش با طرفداران بارسلونا در آمریکا در ارتباط باشیم.

این مرکز در روز سه شنبه بازگشایی خواهد شد و بنابر برنامه ریزی‌های موجود، غروب چهارشنبه شاهد تزیین برج امپایر استیت خواهیم بود.

1899