رقابت چهار تیم برای جذب آقای لژیونر/ رضا اسدی در چهارراهی!

رقابت چهار تیم برای جذب آقای لژیونر/ رضا اسدی در چهارراهی!

پایگاه خبری فوتبالی- لژیونر فصل گذشته فوتبال ایران به کدامیک از پیشنهادهایش پاسخ مثبت خواهد داد؟

به گزارش فوتبالی، رضا اسدی هافبک سابق تیم تراکتور که یک فصل ناموفق را در لیگ اتریش سپری کرد مدنظر یحیی گل‌محمدی قرار گرفته و سرمربی قرمزها به مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرده با این بازیکن مذاکره کنند.

اسدی 2 روز پیش قراردادش را با سن پولتن اتریش فسخ کرده تا مشکلی از جهت دریافت رضایت نامه برای پیوستن به تیمهای خواهانش نداشته باشد.

او که به صورت همزمان از پرسپولیس، استقلال، سپاهان و گل‌گهر پیشنهاد دارد فعلا در اتریش به سر می‌برد.

این بازیکن که قابلیت بازی در خط میانی و خط دفاع را دارد، مذاکرات با تیمهای خواهانش در ایران را به مدیر برنامه‌هایش واگذار کرده و گویا باشگاه پرسپولیس دو جلسه با مدیر برنامه‌های این بازیکن داشته که طرفین بر سر مسائلی با یکدیگر به توافق نرسیدند.

گفته می‌شود پیشنهاد سپاهان، گل گهر و استقلال بیشتر از رقم پرسپولیس است اما یحیی گل‌محمدی اصرار زیادی روی جذب این بازیکن دارد تا با توچه به چند پسته بودن اسدی، خیالش بابت دو پست تیمش راحت شود.

گل محمدی در حالی اسدی را در لیست خرید خود قرار داده که پرسپولیس در پست هافبک دفاعی کمال کامیابی نیا، احمد نورالهی و میلاد سرلک را دارد که هر سه بازیکن در فصل گذشته پیراهن تیم ملی ایران را نیز بر تن کردند.

گفتنی است اسدی تمام وسایل خود را در اتریش جمع کرده و خانه خود را تحویل داده و به دنبال اوکی کردن بلیت بازگشت به ایران است و باید دید کدام تیم لیگ برتری، مقصد او در فصل آینده خواهد بود.

7655