نیازمندی‌های سپاهان در نقل و انتقالات؛ ماشین گلزنی

نیازمندی‌های سپاهان در نقل و انتقالات؛ ماشین گلزنی

پایگاه خبری فوتبالی- سپاهان با یک کولاک چند صد میلیاردی درست و حسابی، همه سهمیه‌های لیگ برتری‌اش را جذب کرد.

به گزارش فوتبالی، آنها درحالی تیم‌شان را کامل کرده‌اند که برخی تیمها هنوز وارد نقل و انتقالات نشده‌اند. به نظر می‌رسد در سپاهان بدون توجه به اینکه چه کسی روی صندلی مدیرعاملی نشسته، یک روند استاندارد طی شده و همه چیز روی روال خودش انجام می‌شود. سپاهانِ فعلی که سومین فصل حضور مورایس را روی نیمکتش تجربه می‌کند، فقط یک کمبود دارد: ماشین گلزنی به عنوان جانشین شهریار مغانلو. آنها به دلیل بازی روز 16 مرداد در پلی‌آف لیگ نخبگان، کارشان را به سرعت انجام دادند تا آماده این بازی شوند.

* دروازه

  بدون تغییر نسبت به فصل قبل؛ نیازمند ماندنی شد و میرزازاد هم قراردادش را تمدید کرد. درحالیکه پرسپولیس، گلر اول ندارد و تکلیف گلر دوم در استقلال و تراکتور مشخص نیست، سپاهان با خیالی آسوده به این قسمت زمینش نگاه می‌کند.

* دفاع

  مشکل کمبود مدافع میانی با جذب حزباوی و نگه داشتن هر 3 مدافع قبلی برطرف شد. حالا آنها 4 مدافع برای این قسمت دارند: دانشگر، محمدی، یزدانی و حزباوی. در دو سمت خط دفاع هم اوضاع استاندارد است. حردانی و هنانوف در راست و گودرزی و یوسفی در چپ. و فراموش نکنیم که هنانوف می‌تواند در قلب خط دفاع به زمین برود و یوسفی، توانایی بازی در سمت راست را هم دارد.

* هافبک

  همین حالا و بدون حضور بایش عراقی، اوضاع مرکز زمین بد نیست. برایان دابو، محمد کریمی، رضا اسدی و محمدجواد حسین‌نژاد می‌توانند 3 پست خط دوم را اشغال کنند. به علاوه اینکه می‌توان از وینگرها هم برای این قسمت زمین سود برد.

* وینگر

  به این فهرست نگاه کنید: محمدمهدی محبی، رضا شکاری و مهدی لیموچی؛ دست سپاهان کاملا باز است. در این میان اما فقط یک نکته وجود دارد: هر 3 نفر، وینگر چپ هستند و وقتی به سمت مقابل بروند، کیفیت‌شان کم می‌شود. بنابراین شاید جذب یک وینگر راست خارجی، بتواند اوضاع را بهتر کند. به این جمع باید علی‌اصغر اعرابی را هم اضافه کرد.

* مهاجم

با فاکتور گرفتن از رضا اسدی، سپاهان می‌تواند جواد آقایی‌پور یا کاوه رضایی را در پیشانی خط حمله قرار بدهد. آقایی‌پور، یکی از کالاهای ارزشمند بازار بود و رضایی در اردوی ترکیه، خودش را نشان داده است. با این وجود اما سوال ویژه این است: سپاهان، مهاجمی که مانند مغانلو باشد و بتواند فصل را با بیشتر از 10 گل زده تمام کرده و آقای گل شود، دارد؟

5390