نقل و انتقالات زمستانی بدون حضور سپاهان!

نقل و انتقالات زمستانی بدون حضور سپاهان!

پایگاه خبری فوتبالی- در یک اتفاق عجیب برای هواداران سپاهان، هنوز خبری از ورود این تیم به بازار نقل و انتقالات زمستانی نیست.

به گزارش فوتبالی، محرم نویدکیا چند هفته قبل از پایان نیم‌فصل اعلام کرد که بی‌دلیل به بازار نقل و انتقالات وارد نمی‌‌شود و بعید است که بازیکن بزرگی را در این پنجره جذب کند. 

سپاهان در نقل و انتقالات تابستانی سه بازیکن بزرگ جذب کرد. مسعود ریگی، شهریار مغانلو و فرشاد احمدزاده بازیکنانی بودند که برای تقویت سپاهان راهی اصفهان شدند منتهی نتایج شاگردان محرم نویدکیا در نیم فصل اول باعث شد که هواداران سپاهان چندان از خریدهای تابستانی تیمشان راضی نباشند و شاید به همین دلیل باشد که سپاهان با احتیاط بیشتری، منتظر ورود به نقل و انتقالات زمستانی است. 

اخبار غیررسمی حاکی از آن است که طلایی‌پوشان اصفهان در  بازار دو بازیکن را زیر نظر گرفته‌اند. سعید صادقی از گل گهر و رشید مظاهری از استقلال، در فهرست این باشگاه هستند. این باشگاه البته برای جذب حسن عبدالکریم بازیکن ملی‌پوش الکرخ عراق هم نامه رسمی به باشگاه عراقی زده و حالا باید دید نهایتا این تیم چه برنامه‌ای برای نقل و انتقالات زمستانی خواهد داشت و چه بازیکنانی را در فهرست ورود و خروج این تیم خواهیم دید.

7655