اسدی سوژه شایعات جدید نقل و انتقالاتی

اسدی سوژه شایعات جدید نقل و انتقالاتی

پایگاه خبری فوتبالی- شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که پیشنهاد جدید استقلال به رضا اسدی باعث شده که این بازیکن از پرسپولیس دور شود.

به گزارش فوتبالی، اسدی یکی از بازیکنانی است که مورد توجه هر دو تیم محبوب پایتخت قرار دارد و دیروز سوژه دو خبر متفاوت شد. بر اساس خبر اول، فرهاد مجیدی مذاکراتی با ایجنت این بازیکن داشته تا او را برای حضور در استقلال راضی کند.

خبر دوم هم روایت از توافق قطعی اسدی با پرسپولیس بود و اینکه او ظرف یکی دو روز آینده برای عقد قرارداد به باشگاه پرسپولیس خواهد رفت.

اگر چه امروز یکی از روزنامه‌ها از درخواست 20 میلیارد تومانی اسدی از پرسپولیس و شرط او برای بازی نکردن در خط دفاع خبر داده بود اما آخرین اخبار حاکی از آن است که اسدی به پرسپولیس بسیار نزدیک شده منتهی اختلاف 2 میلیارد تومانی بین طرفین باعث شده که خبری از توافق نهایی اسدی با پرسپولیس نباشد.

در چنین شرایطی و طبق شنیده‌های خبرنگار فوتبالی، مدیرعامل باشگاه استقلال پیشنهادی به این بازیکن و ایجنتش داده که باعث شده او به استقلال نزدیک شود و گویا قرار است این باشگاه، پیش‌پرداخت 10 میلیارد تومانی به اسدی داشته باشد!

مدیر برنامه‌های رضا اسدی، البته در گفت و گوی کوتاهش با خبرنگار فوتبالی شایعه نزدیک شدن این بازیکن به استقلال را رد و اعلام کرد که اصلا قرار نیست اسدی به فوتبال ایران برگردد.

1984