اولین مصاحبه فلیک به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان: شیفته بازی‌های ایتالیا شدم

اولین مصاحبه فلیک به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان: شیفته بازی‌های ایتالیا شدم

پایگاه خبری فوتبالی - دیتر هانسی فلیک سرمربی پنجاه و شش ساله ژرمن‌ها اذعان کرد که هدفش، بازگرداندن آلمان به قله فوتبال دنیا است.

به گزارش فوتبالی، پس از مسابقات یورو 2020، دیتر هانس فلیک به طور رسمی، جانشین یواخیم لوو روی نیمکت مانشافت شد. آلمان پس از قهرمانی در جام جهانی 2014، اصلا روزگار خوشی را سپری نکردند. آن‌ها در مرحله نیمه نهایی یورو 2016 مقابل فرانسه شکست خوردند، سپس در مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه، با فضاحت تمام حذف شدند و در یورو 2020 نیز در اولین دور گروهی، با قبول شکست مقابل انگلیس، از دور مسابقات کنار رفتند و حالا فلیک می‌خواهد که آلمان را به شکوه گذشته‌اش بازگرداند. 

به نقل از سایت گل، سرمربی سابق بایرن در کنفرانس مطبوعاتی جلسه معارفه‌اش گفت: "واضح است که هدف ما، بازگشت به قله فوتبال دنیاست. کار آسانی نخواهد بود، اما تیم ما در فرم خوبی قرار دارد و بازیکنان با کیفیت زیادی در اختیار داریم. چیزی نیست که بتوانیم آن را در یک شب به دست بیاوریم، اما باید با تمام توان خود در این راه قدم برداریم. شما تعصب و جنگندگی را در اسپانیا و ایتالیا مشاهده کردید و باید بگویم که من شیفته بازی آن‌ها شدم. آن حریف را تحت فشار قرار دادند و با ریتم تند و سریع بازی می‌کردند. باید از بهترین‌ها یاد بگیریم و سعی کنیم در بازی خودمان پیاده کنیم."

4416