واکنش هانسی فلیک به شکست آلمان مقابل ژاپن

واکنش هانسی فلیک به شکست آلمان مقابل ژاپن

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آلمان در اولین بازی خود در جام جهانی 2022 قطر اسیر شگفتی شد و با نتیجه 1 بر 2 مقابل تیم ملی ژاپن شکست خورد و بدین ترتیب شروع بسیار ضعیفی در این دوره از بازی های جام جهانی داشت.

به گزارش فوتبالی، فلیک درباره گل هایی که تیم ملی آلمان از ژاپن خورد، گفت:"نیکولاس زوله باید توجه بیشتری به خرج می داد؛ او به راحتی دو یا سه گام از بازیکن رو به رویش عقب افتاد. این تنها یکی از اشتباهات انفرادی است که ما امروز مرتکب شدیم. در نیمه اول فرصت های زیادی داشتیم اما ژاپن برای گل کردن موقعیت هایی که داشت، از ما موثرتر عمل کرد؛ همین شد که آنها یک گل بیشتر از ما زدند. می دانستیم که ژاپن یک تیم سرعتی است و در انتقال توپ بسیار سریع کار می کند؛ امروز دقیقا همین اتفاق رخ داد."

هانسی فلیک ادامه داد:" اشتباهاتی از ما سر زد که نباید رخ می دادند، به همین دلیل باختیم. از حالا به بعد باید به بازی های پیش رو فکر کنیم و همین کار را هم خواهیم کرد. هنوز هم می توانیم 6 امتیاز دیگر کسب کنیم و می خواهیم تک تک آنها را به دست آوریم."

تیم ملی آلمان در بازی بعدی خود به مصاف تیم ملی اسپانیا می رود و اگر در این بازی نتیجه مطلوبی نگیرد خیلی زود مجبور به ترک جام جهانی خواهد شد.

1470