بی صبری دروازه بان جدید میلان برای بازی در لیگ قهرمانان: می خواهم به میلان کمک کنم

بی صبری دروازه بان جدید میلان برای بازی در لیگ قهرمانان: می خواهم به میلان کمک کنم

پایگاه خبری فوتبالی - جانشین جانلوئیجی دوناروما در میلان می گوید هر کاری می کند تا بتواند به تیم خود کمک کند و برای مربیان تیم، مفید و موثر عمل کند. 

به گزارش فوتبالی، مایک ماینان، دروازه بان جدید روسونری که بعد از رفتن دوناروما به پاریسن ژرمن جایگزین او در میلان شده، در دیدار دوستانه اخیر میلانی ها برابر رئال مادرید موفق شد ضربه پنالتی گرت بیل را مهار کند که دفع این پنالتی در نیمه نخست، بسیار تعیین کننده بود. به عبارتی، شروع ماجراجویی او در میلان بسیار مثبت بوده است.

این دروازه بان فرانسوی مصاحبه ای با تلویزیون باشگاه میلان انجام داد که گزیده ای از صحبت های او را در ادامه می خوانید:

"بازی با رئال، دیداری دوستانه اما شبیه به یک مسابقه از لیگ قهرمانان اروپا بود، چرا که ما برابر یک حریف از لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفتیم. بازی درگیرانه ای بود و ما نتوانستیم از فرصت هایی که داشتیم به گل برسیم، اما گلی هم دریافت نکردیم و این بسیار مهم است."

"من می دانم که جانشین چه کسی شده ام و انتظارات از من در چه حد است. شروع به یادگیری مکالمات روزمره ایتالیایی کرده ام و می توانم تمام دستورالعمل هایی که به من داده شده را درک کنم که بسیار مهم است. من فقط دو هفته است که با تیم تمرین کرده ام و این سومین بازی من برای میلان است و هر هفته که می گذرد، احساس بهتری دارم."

"فصل گذشته تیم با شایستگی موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا شد و حالا ما در حال آماده شدن برای آن رقابت هستیم‌؛ اما قبل از هر چیز باید برای لیگ سری آ آماده شویم. بازی به بازی پیشروی می کنیم و آماده تر می شویم."

"در بازی با رئال، من یک پنالتی دفع کردم؛ کمکی به تیم بود که مهم ترین چیز برای من است. ولی آن بازی تمام شد و من فقط به تمرینات و آینده تیم فکر می کنم."

9404