برنامه ویژه اولتراهای طرفدار آث میلان برای استقبال از دوناروما!

برنامه ویژه اولتراهای طرفدار آث میلان برای استقبال از دوناروما!

پایگاه خبری فوتبالی- اولتراهای طرفدار آث میلان زمانی که جانلوئیجی دوناروما با پاری سن ژرمن به سن سیرو بازگردد، اسکناس‌های جعلی به سمت او پرت خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی ، بنا به خبر اسپورت مدیاست، زمانی که میلان روز سه شنبه در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری سن ژرمن برود، اولتراهای حاضر در سن سیرو در حالی که تی شرت های شماره ۷۱ را به تن دارند، اسکناس های جعلی را به دوناروما نشان می دهند. این اولین باری است که دروازه بان سابق میلان در سن سیرو با تیم سابق خود روبرو می شود.دوناروما در سال ۲۰۲۱ به عنوان بازیکن آزاد پس از اینکه از امضای قرارداد جدید با میلان خودداری کرد، به پاری سن ژرمن پیوست. 

اولتراهای طرفدار باشگاه، دروازه بان ناپلی را متهم کردند که برای ماندن در میلان پول زیادی طلب کرده و به اعتماد باشگاه به عنوان یک بازیکن جوان خیانت کرده است. تی شرت هایی که اولتراها خواهند پوشید به عدد ۷۱ در اسمورفیا ناپلتانا اشاره دارد، سیستمی که در ناپل برای تبدیل رویاها و رویدادهای زندگی روزمره به اعداد قرعه کشی استفاده می شود. عدد ۷۱ در فرهنگ ناپل به معنای فرد بدون ارزش است.از زمان ترک میلان، این دروازه بان دو بار در سن سیرو برای تیم ملی ایتالیا بازی کرده است و دو بار توسط هواداران میلان هو شده است. 

پس از شکست ۳-۰ میلان دو هفته پیش در پاریس، یک پیروزی در ایتالیا گام بزرگی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی خواهد بود.

۱۰۰۹