جانشین دوناروما وارد شهر میلان شد؛ تست‌های پزشکی امروز برگزار می‌شود

جانشین دوناروما وارد شهر میلان شد؛ تست‌های پزشکی امروز برگزار می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی – جانشین جیانلوئیجی دوناروما وارد شهر میلان شد تا تست‌های پزشکی را پشت سر بگذارد.

به گزارش فوتبالی، دوناروما قرارداد خود با میلان را تمدید نکرد تا مدیران این تیم به سراغ گزینه‌های جانشین بروند. هنوز هم البته امکان تمدید با او وجود دارد اما با توجه به میزان مبلغ درخواستی‌اش (۱۲میلیون در یک سال برای دستمزد) و البته حضور جانشینش در شهر میلان دیگر باید او را جدا شده دانست.

میلانی‌ها از مدت‌ها قبل به دنبال مایک مینیان، دروازه‌بان تیم لیل بودند و او را جانشین دوناروما می‌دانستند. حالا خبر رسیده مانیان شب گذشته به شهر میلان رسیده و قرار است امر (طبق حرف‌های دیمارتزیو) تست‌های پزشکی‌اش را پشت سر بگذارد و خود را برای قرارداد آماده کند.

حساب توییتری اسپورت ایتالیا هم در این زمینه یک ویدیو منتشر کرده که حضور مینیان در فرودگاه شهر میلان را نشان می‌دهد. مینیان قرار است با امضای قراردادی به ارزش ۱۵ میلیون یورو و دستمزد سالیانه ۳ میلیون برای فصل ۵ فصل پیراهن روسونری را بر تن کند.

هواداران میلان پیشتر اندکی با دوناروما دچار اختلاف شده بودند و بسیاری از آن‌ها هم با تصمیم فعلی باشگاه موافق هستند. حالا دوناروما باید در پی مقصدی جدید باشد. از بارسلونا و یوونتوس به عنوان مهم‌ترین گزینه‌ها برای او یاد می‌شود.

1101